Velox Mc Sundsvall

ja.... vi får inte glömma att packa kjolen å klackskorna.... nån som har många tubsockar som man kan stoppa i bh:n?? :tuttar

ja.... vi får inte glömma att packa kjolen å klackskorna.... nån som har många tubsockar som man kan stoppa i bh:n?? :tuttar

Shit oxå...jag hade ju såna däringa silikoninlägg man stoppar i bh:n...fast ett gammalt x snodde me sej dom för att själv använda dom...iofs så finns han väl där i fjollträsk nu så du kan ju kanske låna dom :tuttar

Shit oxå...jag hade ju såna däringa silikoninlägg man stoppar i bh:n...fast ett gammalt x snodde me sej dom för att själv använda dom...iofs så finns han väl där i fjollträsk nu så du kan ju kanske låna dom :tuttar

Låter kanon :tummenupp då slipper jag rota i klädskåpet :D men kan ju ta med mig lite läder saker :)

Vi får väl pumpa lite innan,har ju en vecka på oss:skrattaåt innan:fyllisar

pumpa?... har kompressorn ju för tusan... har jag köpt en så ska väl den användas!!!!! :D

Last edited:
Det låter bra,man kanske kan få låna lite luft & grejor av er har inget hemma:D men ha ju en vecka på mig att greja finns väl någon billig hemsida :tuttar som man kan handla på:banana Lets party

Bara att komma å rota i skåpen här så ska vi nog hitta nåt åt dig... luften är gratis oxå :P

Bara att komma å rota i skåpen här så ska vi nog hitta nåt åt dig... luften är gratis oxå :P
Ska se om jag kan få med mig MAMMA och hälsa på om hon har lust:( , hon kanske har några tips vad som passar bra :tuttar

Hörru P..på er killar kör vi Mr wet kalsong...hur löser ni de då??:D
Får väl skaffa en latex så det ser lite mer verklighets troget ut ej (svart)mer naturfärgad:tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back