Velox Mc Sundsvall

ja.... vi får inte glömma att packa kjolen å klackskorna.... nån som har många tubsockar som man kan stoppa i bh:n?? :tuttar

ja.... vi får inte glömma att packa kjolen å klackskorna.... nån som har många tubsockar som man kan stoppa i bh:n?? :tuttar

Shit oxå...jag hade ju såna däringa silikoninlägg man stoppar i bh:n...fast ett gammalt x snodde me sej dom för att själv använda dom...iofs så finns han väl där i fjollträsk nu så du kan ju kanske låna dom :tuttar

Shit oxå...jag hade ju såna däringa silikoninlägg man stoppar i bh:n...fast ett gammalt x snodde me sej dom för att själv använda dom...iofs så finns han väl där i fjollträsk nu så du kan ju kanske låna dom :tuttar

Låter kanon :tummenupp då slipper jag rota i klädskåpet :D men kan ju ta med mig lite läder saker :)

Vi får väl pumpa lite innan,har ju en vecka på oss:skrattaåt innan:fyllisar

pumpa?... har kompressorn ju för tusan... har jag köpt en så ska väl den användas!!!!! :D

Last edited:
Det låter bra,man kanske kan få låna lite luft & grejor av er har inget hemma:D men ha ju en vecka på mig att greja finns väl någon billig hemsida :tuttar som man kan handla på:banana Lets party

Bara att komma å rota i skåpen här så ska vi nog hitta nåt åt dig... luften är gratis oxå :P

Bara att komma å rota i skåpen här så ska vi nog hitta nåt åt dig... luften är gratis oxå :P
Ska se om jag kan få med mig MAMMA och hälsa på om hon har lust:( , hon kanske har några tips vad som passar bra :tuttar

Hörru P..på er killar kör vi Mr wet kalsong...hur löser ni de då??:D
Får väl skaffa en latex så det ser lite mer verklighets troget ut ej (svart)mer naturfärgad:tummenupp

Last edited:
Back