Velox Mc Sundsvall

Mässan

Det drar ihop sig! :tummenupp

Hur lägger vi upp avresan? När är ni vaken och resklar? Jag kan hämta bussen från kl 8 på fredag, Hubbe kanske kan hämta upp FASTPOWER och MAMMA, Börje kan komma hit så plockar vi upp resten efter vägen. då bör vi vara i Gnarp senast 10 och där får man öppna :öl

:banana

.

Hur lägger vi upp avresan? När är ni vaken och resklar? Jag kan hämta bussen från kl 8 på fredag, Hubbe kanske kan hämta upp FASTPOWER och MAMMA, Börje kan komma hit så plockar vi upp resten efter vägen. då bör vi vara i Gnarp senast 10 och där får man öppna :öl

.

vaken??? kommer ju vara vaken hela jävla natten :huvet tanten får köra mig upp till dig vid halv 8... är DU vaken då?? :P

Ok låter nice...då kommer jag vid halv8 då.... lär ju klämma en bers eller 2 så man kan somna i bilen sedan... jobbar ju natten mot fredagen :P

man behöver inte många bers när man har jobbar natten å sovit lite dagen innan.. ZZZzzZZZzzzZZZzzz

Hur lägger vi upp avresan? När är ni vaken och resklar? Jag kan hämta bussen från kl 8 på fredag, Hubbe kan hämta upp FASTPOWER och MAMMA, Börje kommer hit så plockar vi upp resten efter vägen. då bör vi vara i Gnarp senast 10 och där får man öppna :öl

.

Jag tar med bussen redan ikväll, så vi åker när ni vaknar:tummenupp

Jag tar med bussen redan ikväll, så vi åker när ni vaknar:tummenupp
Tjena gubbe nu börjar det dra i hop sig:D .Har börjat kurera snuvan kaffe/whiskey kanske fungerar? det är så man kan börja gråta hoppas det är
bättre i morgon.
kommer till dig i morgon vid 08.00:yoparty

Last edited:
Tjena gubbe nu börjar det dra i hop sig:D .Har börjat kurera snuvan kaffe/whiskey kanske fungerar? det är så man kan börja gråta hoppas det är
bättre i morgon

Jag kör med samma meducin:tummenupp Då är alla som ska hit här kl 07.45 då hämtar vi upp Olga med bihang och Caddick sen rullar vi söderut:fyllisar

Tack för senast trevlig resa tycker jag.:tummenupp Hoppas alla andra tycker desamma. Synd att man inte hade banken med sig :D

Back