Velox Mc Sundsvall

Vafan.. Man har den på sej hela sommar:hihi

Jag vill provar nånting nytt..... (sex o mat):tuttar
Jag går på diet nu så det får räcka med sex i fall man ska komma i stället till sommaren:hoppskrat provat det med flytande föda men fungerar inte på mig växer bara i färdriktning:zpy :hihi men man får väl fuska lite skål på er:fyllisar

Last edited:
Jag går på diet nu så det får räcka med sex i fall man ska komma i stället till sommaren:hoppskrat

Det här den senaste diet: Man äter inte maten utan man "leka" med den. Sen efter vill man absolutle inte äter den::gnissla
Själv tappat jag suget för falukorv för många år sen:hihi (kom inte ihåg vad filmen heter nu)

Nrs

Är det ingen i eran klubb som är intresserad att köra på bana??

Skulle vara kul om ni ville komma upp och köra på tisdagarna med oss. Vi håller en kurs i maj för er som är intresserade. Det är inga konstigheter. Bara gå kursen och sedan ut å gasa på tisdagar.

Vi håller ju till i "granntråden" som ni säkert känner till :)

/GP

Skulle vara kul om ni ville komma upp och köra på tisdagarna med oss. Vi håller en kurs i maj för er som är intresserade. Det är inga konstigheter. Bara gå kursen och sedan ut å gasa på tisdagar.

/GP

ja för tusan... skulle va skoj att köra med er... man lär ju inte hålla samma tempo då...lär ju va fler här som säkert vill vara med :) :tummenupp

/GP

Jodå...de finns några av oss som testat o gillat det...jag tog själv RR-licensen -04 o körde bra många varv på "mittis" då...Pezon tog sin förra sommaren oxå...men vi kommer nog upp nåt till sommaren är jag säker på :tummenupp

ja för tusan... skulle va skoj att köra med er... man lär ju inte hålla samma tempo då...lär ju va fler här som säkert vill vara med :) :tummenupp

Det går inte att förklara hur kul det är för än man har provat.

Vi tränar ju bara så alla är ute i sitt eget tempo. Alla har inte likadana hojar heller. Vissa kör tom på hojar från 50-talet och andra kör 250 så det blir olika fart på alla.

Om du eller nån annan är intresserad så kör vi en kurs i maj.

skicka ett mail till per.ber@n-r-s.se det är han som håller i utbildningen. Eller gå in på www.n-r-s.se och läs mer.

Last edited:
Skulle vara skoj att prova på det med, bara det inte blir som i fjol,
RR körning och test and tune samtidigt.
Då blir det svårt att utöva båda.

test and tune är ju lekstuga bara.... rr körning är för män... tänk på de berzan ;)

Du det behövs bra med manlighet och konsentration att åka 402,33m rakt fram och inte få för sig att svänga :yoparty

Har ju redan kört upp för raktfram, så det vorde skoj att få börja svänga också :tummenupp

Du det behövs bra med manlighet och konsentration att åka 402,33m rakt fram och inte få för sig att svänga :yoparty

Har ju redan kört upp för raktfram, så det vorde skoj att få börja svänga också :tummenupp

hahaha.. köra raktfram kan ju min pojk göra oxå :P inte manligt nog surru :P

Hallo man kan väl inte få för sig att svänga på en rak bana:confused: borde man hamna ut i skogen:D vart tog vägen,vägen:yoparty

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back