Velox Mc Sundsvall

Vafan.. Man har den på sej hela sommar:hihi

Jag vill provar nånting nytt..... (sex o mat):tuttar
Jag går på diet nu så det får räcka med sex i fall man ska komma i stället till sommaren:hoppskrat provat det med flytande föda men fungerar inte på mig växer bara i färdriktning:zpy :hihi men man får väl fuska lite skål på er:fyllisar

Last edited:
Jag går på diet nu så det får räcka med sex i fall man ska komma i stället till sommaren:hoppskrat

Det här den senaste diet: Man äter inte maten utan man "leka" med den. Sen efter vill man absolutle inte äter den::gnissla
Själv tappat jag suget för falukorv för många år sen:hihi (kom inte ihåg vad filmen heter nu)

Nrs

Är det ingen i eran klubb som är intresserad att köra på bana??

Skulle vara kul om ni ville komma upp och köra på tisdagarna med oss. Vi håller en kurs i maj för er som är intresserade. Det är inga konstigheter. Bara gå kursen och sedan ut å gasa på tisdagar.

Vi håller ju till i "granntråden" som ni säkert känner till :)

/GP

Skulle vara kul om ni ville komma upp och köra på tisdagarna med oss. Vi håller en kurs i maj för er som är intresserade. Det är inga konstigheter. Bara gå kursen och sedan ut å gasa på tisdagar.

/GP

ja för tusan... skulle va skoj att köra med er... man lär ju inte hålla samma tempo då...lär ju va fler här som säkert vill vara med :) :tummenupp

/GP

Jodå...de finns några av oss som testat o gillat det...jag tog själv RR-licensen -04 o körde bra många varv på "mittis" då...Pezon tog sin förra sommaren oxå...men vi kommer nog upp nåt till sommaren är jag säker på :tummenupp

ja för tusan... skulle va skoj att köra med er... man lär ju inte hålla samma tempo då...lär ju va fler här som säkert vill vara med :) :tummenupp

Det går inte att förklara hur kul det är för än man har provat.

Vi tränar ju bara så alla är ute i sitt eget tempo. Alla har inte likadana hojar heller. Vissa kör tom på hojar från 50-talet och andra kör 250 så det blir olika fart på alla.

Om du eller nån annan är intresserad så kör vi en kurs i maj.

skicka ett mail till per.ber@n-r-s.se det är han som håller i utbildningen. Eller gå in på www.n-r-s.se och läs mer.

Last edited:
Skulle vara skoj att prova på det med, bara det inte blir som i fjol,
RR körning och test and tune samtidigt.
Då blir det svårt att utöva båda.

test and tune är ju lekstuga bara.... rr körning är för män... tänk på de berzan ;)

Du det behövs bra med manlighet och konsentration att åka 402,33m rakt fram och inte få för sig att svänga :yoparty

Har ju redan kört upp för raktfram, så det vorde skoj att få börja svänga också :tummenupp

Du det behövs bra med manlighet och konsentration att åka 402,33m rakt fram och inte få för sig att svänga :yoparty

Har ju redan kört upp för raktfram, så det vorde skoj att få börja svänga också :tummenupp

hahaha.. köra raktfram kan ju min pojk göra oxå :P inte manligt nog surru :P

Hallo man kan väl inte få för sig att svänga på en rak bana:confused: borde man hamna ut i skogen:D vart tog vägen,vägen:yoparty

Back