Velox Mc Sundsvall

Kommer med hela jäkla familjen jag... nu ska de bli livat hos tant.... ta fram gottepåsen, för nu jäklar ska de tuggas :D God Jul på er alla dårar:tomten

Last edited:
Kommer med hela jäkla familjen jag... nu ska de bli livat hos tant.... ta fram gottepåsen, för nu jäklar ska de tuggas :D God Jul på er alla dårar:tomten

Å på julen får man ta av andra lagret oxå :tummenupp

vi syns senare då allihopa,å ni få stackare som inte kommer önskar vi alla andra er en god fortsättning.

Last edited:
Tack för igår!

Jag hade jättetrevligt..å vad duktiga vi var...inte en enda sak som gick sönder...kanske berodde på värmen:D ...kram på er allihopa o sköt om er till nästa gång.

Tack för senast hoppas ni har det bra? festen var inte tokig
:tummenupp Det där gör vi om snart eller det är ju snart MC mässa vetja:yoparty

Tack för senast hoppas ni har det bra? festen var inte tokig
:tummenupp Det där gör vi om snart eller det är ju snart MC mässa vetja:yoparty

Har nyss haft Oldman här på besök o vi surra hojar så nu är man hel taggad för nya sommar äventyr..:tummenupp

Men som du sa så ska vi ju snart ha skoj igen:yoparty

Passar på o önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR:krama

På2Hjul

Nu har jag prel bokat en buss för resan 9 platser som förmodligen redan är fyllda. Hämtas 23/1 08.00 åter 25/1 20.00 vi får väll dra lott om vem som kör. Har ni andra och bättre förslag så hör av er:tummenupp

.

Last edited:
Nu har jag prel bokat en buss för resan 9 platser som förmodligen redan är fyllda. Hämtas 24/1 08.00 åter 26/1 20.00 vi får väll dra lott om vem som kör. Har ni andra och bättre förslag så hör av er:tummenupp

.

vi har ju redan röstat att hubbe skulle köra ner och hem, även till mässan oxå :D

Back