Velox Mc Sundsvall

BUSHMEN FEEEEST TJOHOOOOO!!!

:hojsmilie

Hinner inte me partyt ikväll..:mad: men EKAN..spy inte i våran hall nu som du gjorde i Juli..:arsele ha de så gött:pannkyss

Vilken dag?

På Lucia blir det partaj i Timrå!!!

Hör av er till mig om ni är på.

Pezon o jag har en liten förfest på Lucia o sen drar vi förhoppningsvis iväg på annat partaj senare på kvällen när vi druckit oss snygga....eller not...:tummenupp

Last edited:
Pezon o jag har en liten förfest på Lucia o sen drar vi förhoppningsvis iväg på annat partaj senare på kvällen när vi druckit oss snygga....eller not...:tummenupp

Krya på dig nu:pannkyss

Timrå flyttar ev till Bosvedjan. Baljan börjar fyllas i skogen idag, tror den blir full tills på lördag:fyllisar , Nu kom slangen med expressbud så då kan jag åka hem o förbereda..

.

Krya på dig nu:pannkyss

Timrå flyttar ev till Bosvedjan. Baljan börjar fyllas i skogen idag, tror den blir full tills på lördag:fyllisar , Nu kom slangen med expressbud så då kan jag åka hem o förbereda..

.

Tack...ja du...nu tycker jag faktiskt synd om mej själv tom..:sjuk ..men de kommer ju snart fler tillfällen...

Sitt i baljan ni... själv ska jag sitta på stadshuset å bli fet å full... nu ska chefen slänga in guldkortet i baren :D

Låter fint de... åker från ena bordet till det andra då för min del... ska till farsan å käka m.m så kommer man ut mot kvällskvisten då.. ska bli trevligt :)

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back