Velox Mc Sundsvall

BUSHMEN FEEEEST TJOHOOOOO!!!

:hojsmilie

Hinner inte me partyt ikväll..:mad: men EKAN..spy inte i våran hall nu som du gjorde i Juli..:arsele ha de så gött:pannkyss

Vilken dag?

På Lucia blir det partaj i Timrå!!!

Hör av er till mig om ni är på.

Pezon o jag har en liten förfest på Lucia o sen drar vi förhoppningsvis iväg på annat partaj senare på kvällen när vi druckit oss snygga....eller not...:tummenupp

Last edited:
Pezon o jag har en liten förfest på Lucia o sen drar vi förhoppningsvis iväg på annat partaj senare på kvällen när vi druckit oss snygga....eller not...:tummenupp

Krya på dig nu:pannkyss

Timrå flyttar ev till Bosvedjan. Baljan börjar fyllas i skogen idag, tror den blir full tills på lördag:fyllisar , Nu kom slangen med expressbud så då kan jag åka hem o förbereda..

.

Krya på dig nu:pannkyss

Timrå flyttar ev till Bosvedjan. Baljan börjar fyllas i skogen idag, tror den blir full tills på lördag:fyllisar , Nu kom slangen med expressbud så då kan jag åka hem o förbereda..

.

Tack...ja du...nu tycker jag faktiskt synd om mej själv tom..:sjuk ..men de kommer ju snart fler tillfällen...

Sitt i baljan ni... själv ska jag sitta på stadshuset å bli fet å full... nu ska chefen slänga in guldkortet i baren :D

Låter fint de... åker från ena bordet till det andra då för min del... ska till farsan å käka m.m så kommer man ut mot kvällskvisten då.. ska bli trevligt :)

Back