Veckans WTF - Abtronic, släng dig i väggen

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
TV-shop och skräp som Abtronic i alla ära... Fram tills nu trodde jag ändå Lillemor och hennes fettsugarplåster var det dummaste som folk betalat pengar för...

Men nu lanseras, via Aftonbladets webbshopp Valkee, Hjärnlampan!
http://shop.aftonbladet.se/aftonbladet-shop/halsa/valkee

Ja, ljusterapi funkar men att pröjsa 1900:- för att lysa på hjärnan via öronen bevisar att man förtjänat att bli av med pengarna. Man kan hoppas att öronlampan har en lobotomerande effekt.

Jamen du ser ju själv att det funkar juh! Det står ju i annonsen OCH de har bara ett fåtal kvar dessutom!!!!1!11! Det om något lär väl bevisa att det fungerar?

Dessutom så fungerar det säkert jättebra på aftonbladets läsare då den genomsnittlige aftonbladetläsaren misstänks ha en iq jämställd med en intelligent snöflinga.

/DN-läsare

Valkee sprider ljuset direkt till hjärnan

Bara om det är något fysiskt fel på användaren, vilket man ju kan misstänka om man köpt produkten i första hand..

Gillade också:

Bifogat

• smart1.jpg
    smart1.jpg
    23.6 KB · Visningar: 238
Last edited:
Delad förstaplats med fettplåstret helt klart, men IOM att Lillemor grät ut över att hon kände sig lurad så leder det överlägset.

Vi får väl se om någon gråter ut om att ljusterapi mojängen inte funkar, då är det jämt igen...

Äh! Det där är ju en gammal huskur. Men det finns billigare sätt. Jag har för närvarande en liten ficklampa uppstoppad i näsan (Maglights var i grunden tänkta för detta).

Helt sjukt med sådant här: "Så mår du bättre!"
Så om du har en idiot till fru, pundare som polare, bor på fel ställe och går till ett jobb där du hatar alla - Då är detta för dig!
Vad hände med att skaffa en bättre tillvaro, kanske resa mer, äta bättre, ta tillvara på livet? :va

Om man bara kan få ut kundregistret över de som köpt öronlysena så har vi också en bra lista över folk som ska tvångssteriliseras. En person som köpt öronlysen SKA inte få sprida sina defekta gener vidare.

Inponerande näsborrar om man kan dreva in en maglite i dom.:D

Maglite_solitaire_keys.jpg

Bara jag som tycker det är porrigt najs med solljus in i öronen? :va

Som att bli kliad på ryggen av 10kvinnor samtidigt, kurr :D

Nu verkar den där magnifika prylen vara bortplockad dessutom :D

För de som missat lägger jag upp en bild...
Valkee är alltså en liten pryl som påminner om någon generation äldre version av iPod Nano.

Med följer något som vid första anblicken ser ut som inear-hörlurar men som alltså är "inear-lampor".

Man pröjsar alltså 1900spänn får trycka in två fiberoptiska inear-formade lampor i öronen eftersom vi minnsan mår så bra av att lysa med lampor "direkt på hjärnan"...

Valkee.png

På fejjan dyker en annons om en dildo som man kopplar till sin ajpod ajfån upp i bland.

Alltid när jag kollar i andras fotoalbum, då blir det skärmdump och ett mail där jag frågar vad dom gör reklam för....

På fejjan dyker en annons om en dildo som man kopplar till sin ajpod ajfån upp i bland.

Alltid när jag kollar i andras fotoalbum, då blir det skärmdump och ett mail där jag frågar vad dom gör reklam för....

Vilken laddar vilken?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...