Veckans högsta hastighet

Hur fort har du kört senaste veckan?

• Antal röstningar
    0
Det kanske inte gick så fort i verkligheten men jag kan lova att det kändes som om det gick undan! Jag toppade nog hojjen tror jag... Varför fanns inte "Toppade hojjen" med bland alternativen? :-) Det är allt man (och kvinna?) behöver lite då och då. För er som gillar att tugga siffror så gissar jag att det gick i 170 ofantliga blås :rock

Linuxs skrev:
... Varför fanns inte "Toppade hojjen" med bland alternativen? :-) Det är allt man (och kvinna?) behöver lite då och då. :rock
Efter en nog- och samvetsgrann analys av enkätsvaren kan man nog utan vidare dra den slutsatsen att det är precis vad de flesta gjort. ;)

jag har toppat min nu och det va fan ingen lek :skrämd :skrämd
så nu ska jag fan :öl :öl och tänka över meningen med livet :)

Edit: hojen ylade länge på högsta växeln men jag hade inte tid att
titta på hastighetsmätaren=toppa

Last edited:
210 på mätaren jagade jag upp min lilla pensionär i mellan oxie o malmö...sen började det wobbla...

I´m alive!

Jag var lätt uppe i 12km/h när jag var sen till bussen häromdagen. :cool:

Lasker skrev:
jag har toppat min nu och det va fan ingen lek :skrämd :skrämd
så nu ska jag fan :öl :öl och tänka över meningen med livet :)

Edit: hojen ylade länge på högsta växeln men jag hade inte tid att
titta på hastighetsmätaren=toppa

Seså...lugna sej litte nu vännen!!
Du vet att du e lite ringrostig och jag vill inte att du vandrar i mina fotspår!! :crash :crash :gråta :gråta :gråta

Inte för mig..

Jag är inte intresserad av att köra fort, det är att gasa och svänga som är kul. Håller mig helst under 180 km/h

/Björn

:p

JA HAR VATT OPPE I TVAUHONDRATREDDON BLÄOS! DE E JEDDEFÅRT!

Ovanstående är fakta, dock skrivet med en dialekt som jag inte tillfullo behärskar. Jag ber om ursäkt. Siffran som eftersöktes är i alla fall 213 kiloarmlängder/toalettbesök.

ambulans skrev:
polisen behöver inte stå efter vägen o mäta längre.. allt står ju här :D

Jäss, så det är bara att sätta in pengar på Swedies konto så skickar han det till polisen. :p

Ingen som vill lägga om mina däck före påsk.
Tyvär..

Men jag va uppe i 245km/h med en Saab 9-5 Aero.
det va trevligt.

*/ ?>
Back