Veckans högsta hastighet

Hur fort har du kört senaste veckan?

• Antal röstningar
    0
Excalibur skrev:
223 km/h påväg till jobbet (är där nu och ska jobba natten).

Är det någon mer än jag som kan få lite ångest efter en dag av vansinniga hastigheter?

Ja!! Jag!!

Ibland kommer jag in och tänker - Putte, vad fan i helvete håller du på med??? Ta det lungt, du är inte stålmannen..

Men som du säger, man gränslar hojen, trycker på startknappen, motorn sprider en härligt twin muller och hornen växer ut... :rolleyes:

Ofelbart...
Dock så har TTs olycka ( :gråta ) fått mig att sansa mig lite ibland (tyvärr inte alltid) när jag är ute och kör.

185 km/h. Snabbare än så vill den inte gå...om jag inte tar bort strypbrickorna förstås.

Mike skrev:
260 flämtade mätaren till på ikväll...ingen vidare upplevelse då temperaturen knackade på istid igen....

Gick de så jävla fort hmmm..... :tummenupp
var det ikväll du menade så skymtade jag 248 :skrämd på min mätare,
mellan istapparna o rimfrosten

Jo..jag passade på att "rensa" systemet lite på vägen hem..du vet på sträckan innan motorvägspåfarten!!! :D :D :D

Du hamnade ju lite på efterkälken så jag blev orolig ett tag... :p :p :p :p :p
Men sen fick du minsann grepp om rullen!!!
Men visst var det kul att få gassa sej litte,trots att kylan vart ett mindre helvete framåt kvällskvisten?!

296 i onsdags.. på riksväg 23.. kanske mindre bra ställe.. :rolleyes: 6 mil på 18 minuter.. få väl ändå kännas som ganska ok.. :D

Marcus skrev:
När jag körde om dig där kom min hoj upp till 278 på mätaren, så du vet vad som väntar efter strypningen... :)

Blev så jävla sugen på att ta bort strypningen efter gårdagens körningen, speciellt efter att du drog om mig på rakan, någon som vill hjälpa mig?

Än så länge har mätaren varit uppe på 240 km/h.
Senast igår på motorvägen förbi Väla

Nu när vi har lite siffror på hur folk kör en helt vanlig vecka i början av sässongen, när man är ringrostig, det är kallt och man har dåligt fäste, så undrar man lite varifrån alla moralkärringar kommer?

Min ärade cykeldator visade att jag åkte fram i 235 ärliga kilometer (den verkar ljuga bra mycket mindre än originalmätaren) någon gång under min framfart på den underbara 70/90 vägen som låg under mina hjul igår... trots kastvindar och annat tjafs....

//jaG

Jag var ute en snabbvända med FZ:an igår, och då gick det som mest i 190 kanske. Annars har jag mest kört med XT:arna senaste tiden, och då går det inte så värst fort... de toppar båda 150... fast den nya kanske går att få upp i 160 med lite nedförslut.

jag körde 132000 km/h

....eller var det bara m kanske, kommer inte ihåg... :eek:

John Holmes skrev:
Det känns fint att isärskrivning verkligen fått ett sånt fint genomslag bland oss sporthojsåkare :D

Retas inte för mycket tänk på att hans modersmål är halvdanska.

270 på mätaren föressten.

Ca 5 km/h när jag försökte putta igång min älskling...nu blir det dock inte ens det, då motorn ligger isärplockad i garaget... :(

Kommer nog inte att kunna åka hoj förräns i Juni... :gråta
HUR SKALL JAG ÖVERLEVA?!!! Gaaahh.....känns som det blir mycket MotoGP över xbox live...

Bingo skrev:
Nu när vi har lite siffror på hur folk kör en helt vanlig vecka i början av sässongen, när man är ringrostig, det är kallt och man har dåligt fäste, så undrar man lite varifrån alla moralkärringar kommer?

Kallt??? 18C kl 17.00 härom dan är ju inte så kallt.
Ringrostig??? Man har ju kört över en månad redan.

Jo visst det kan ju vara lurt så här i början. Gäller att våga gasa på rätt ställe.

273 visade den lilla digitala lådan, senast i förrgår! Detta med en stor ryggsäck på ryggen!

Så här långt i vår vetenskapliga (e de vel visst!) undersökning har vi 49 individer som har kört 250 eller fortare och 30 personer som inte nått upp till 150. Det är gott gry i sporthojarna. :hej

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman