Veckans högsta hastighet

Hur fort har du kört senaste veckan?

• Antal röstningar
    0
kle1991 skrev:
snabbast jag kört hittils med hojjen,220 knyck idag, och den bara ville ha mera....tror den gör mätaren ut (300 knyck) men i verklig fart runt 260-270 blås, någon som testat en ostrypt fzr 1000?

Jag hade en FZR 1000 -88 med helsystem å grejer, gjorde ändå bara 285 nåt på mätaren som bäst.

MrGooFy skrev:
Bor precis där skåpena står och dom har bara en kamera som dom flyttar runt bland skåpena ibland. Tror den sitter i i snitt 2-3h på en vecka. Dom får så mycket att göra så dom hinner inte med det annars.

Kan tro det... Men visst är det så att man VILL att kameran ska blixtra och ta kort på en när man kommer flängande på bågen.. eftersom de inte kan identifiera en då!!

Eftersom jag bara har åkt bil innanför tullarna den här veckan så är väl rekordet 55km/h med tvärbanan.

vad är det för slags av jubelidioter som sitter & skryter om hur fort dom har kört!
Men för visso,enligt mitt tycke kräver det inte mycket mer än en idiot att maxa en hoj på en rak väg..
Hur kan man bara få för sig iden att nämna hur fort man har kört ut över hastighetsgränserna,när politiker & poliser vill förbjuda hojar med potens..
Tror ni att denna sidan är någon slags av "skyddad verstad" från poliser & byrokrati????? :kocko
VAKNA UPP FÖR F... :fatta!

E22 skrev:
vad är det för slags av jubelidioter som sitter & skryter om hur fort dom har kört!
Men för visso,enligt mitt tycke kräver det inte mycket mer än en idiot att maxa en hoj på en rak väg..
Hur kan man bara få för sig iden att nämna hur fort man har kört ut över hastighetsgränserna,när politiker & poliser vill förbjuda hojar med potens..
Tror ni att denna sidan är någon slags av "skyddad verstad" från poliser & byrokrati????? :kocko

:tråkad

Jag hoppade skiiiiitfort med mina kryckor idag... :kryckor Var kryssar man i det???
Ta det försiktigt därute...!!

E22 skrev:

De e väl upp till var och en å köra som man vill...jag antar att du inte heller håller dig inom lagens ramar? Finns det nån på en R-hoj som gör det.... :va

Du e väl sur för att du inte har nåt att gasa med.... Om du inte åker bana förstås :D

Tja, fart är relativt, rakt fram är bara en transport till nästa kurva och transport är tråkigt...
Knäskrap +200, det är det som gör livet värt att leva! :banana

Fredrik :tummenupp

E22 skrev:

Åfasiken, det var nog bra att du sa det, för det har nog ingen fattat redan. Tack! Jag är lika tacksam för det som för dom som sätter upp lappar i fikarummen om att ens morsa inte jobbar där, det är såndär kunskap som man bara måste få till sig.

Föressten, fin bild du hade i din profil. Den ska jag filosofera över en stund. Och liksom hur det hänger ihop med det du skrev. Och så.

Last edited:
E22 skrev:

Hahaha, att du ens orkar lägga ner så mycket energi.... Det var nog det löjligaste inlägget jag läst på hela månaden.... :rofl

http://www.Moralkarring.com

Suck...

E22 skrev:
Hur kan man bara få för sig iden att nämna hur fort man har kört ut över hastighetsgränserna,när politiker & poliser vill förbjuda hojar med potens.. :kocko

Du är välkommen att maxa ur min hoj när du vill :tummenupp

Om det bara e hojar med potens som ska förbjudas kan ju du va lugn :D

HÖgfart!

Det blev en Speed på 286Km/h Med race preppade 916:en Igår :D

PS: PÅ E4:an:D

Last edited:
jajaaaa snacka på ni..med vissa undantag.
*Redan när man var ung lärde man sig att dom som snackade mäst.....
Angående min bild som någon nämde...jag låter den tala för sig själv...
Så slipper jag framstå som en omogen idiot i denna tråden...
Jag vet hur detta kan låter..såm nådon J...besservizer..
men hänvisar ändå till *..

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!