Kul läsning.. Många kända profiler som skrev i början av tråden...

Ilar alltid lika ödmjuk

Ingen delay spray där inte.
Trösen eller mikes.. kärt barn har många namn. Vi får väl fråga mike..
2003 hade jag inte ens kört på åsen. Hade varit på N-ring några gånger... Det var allt. Man levde flåbuse på gatorna.
2004 vart det Gottlandring med A-pics. Körde upp mig där från mellan till snabbgrupp.
Kommer ihåg Busters framfart... Shit vad snabb han var.
Premiär på G-åsen måste varit 2006. Harvade runt på 1.18 eller nått sånt... Då på en 00a r750. Sen har det rullat på med kurser mm. Rätt många besök på åsen..
Målet 2008 var att komma ner på 14 tider. Vilket jag troligen redan presterade... men hade aldrig tagit tid..
Körde för banåkning.nu med Ilar och co 2008. Riktigt nice.. och mycket tack vare grabbarna där. Samt lite hjälp från css så slutade året med 1,13,6.
2009 Vart målet att komma ner på låga 12or. och det slutade med 1.11.9... Hade någon frågat mig för 2 år sedan skulle jag nog säga att det var omöjligt för min del.
Årets mål på 1.10 nådde jag inte... Fick nöja mig med låga 1.11 som bäst.. Dock stabila sånna..
Målet 2011
Jag skulle ju vilja komma ner på 1.09.... Fast 1.10 tider stabilt så är jag nöjd. Som det känns nu iaf.
Jag hade kanske redan varit där om jag kunnat fortsätta med Ilar och co.. Men tiden, jobbet och pengarna satte stopp för det.... Suckar.
Så om någon har ett jobb åt en servicetekniker som ger tillräckligt med pröjs så och ledighet så att jag kan köra R1000 2011så är jag öppen för förslag.n