Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Fast det är en fördel att det är ketchup-effekt, för man blir mer tvingad till att lära sig hantera motorn då. Jag tycker fortfarande du borde satsa på en 85cc. Jag tycker 125orna är för höga för att man ska känna sig riktigt säker när det blir knepiga partier.Miss me and I skrev:2683722hmm där ser man..men några har ju sagt att det är någonslags ketchup effekt på den och att den är jobbig om man inte är van....
125 forumet är för de som tatt lätt MC-kort, de är i 15-16-17års åldern. Det är många på 30+ som kör 125cc på crossbanan. Och jag är 21 och tränar ibland på 80cc, Olas tjej som kör 85cc gissar jag är nånstans runt 25-30 också.
En kompis (22år) provade 80'n jag brukar träna på, han har kört nästan uteslutande stora fyrtaktare (400cc+). Han kom tillbaka å sa "jag är för stor för den här hojjen", då sa jag "far ut å kör igen, och prova dra den på växeln tills den inte vill dra mer", och så gjorde han. När han kom tillbaka sa han: "ja fyfan, det här är en manlig hoj"
För att inte tala om alla gånger man vält för att man stannat där det lutar lite åt "fel" håll