Chris Ash skrev:Vi kommer hursomhelst aldrig att få se vare sig 16 Horsepower eller Saviour Machine på hitlistan.
O skam är väl det...Var iofs trevligt när de körde 16HP på P3 live för ett rätt bra tag sen...då uppmärksammas de åtminstone en aning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Vi kommer hursomhelst aldrig att få se vare sig 16 Horsepower eller Saviour Machine på hitlistan.
Rodentboy skrev:O skam är väl det...Var iofs trevligt när de körde 16HP på P3 live för ett rätt bra tag sen...då uppmärksammas de åtminstone en aning.
Chris Ash skrev:Kul att det finns folk som gillar sjuka country/rock hybrider....
P3 spelar lite godis ibland. Fast jag lyssnar väldigt sällan. Jag har så mycket skivor som ligger olyssnade för närvarande......
Rodentboy skrev:Jorå..16HP har man lyssnat på ett tag. Har inte hört så mycket efter Secret South dock...
Jag har hela konserten i datorn eller på nån cd någonstans om du vill ha den?
hur ska radiokanalerna tjäna pengar då? göra som p1 och tvinga folk som vill titta på canalplus att betala pengar för att de ska kunna sända sina program?Blue skrev:Våga vägra reklamradio!
Chris Ash skrev:Äh, det är lugnt, jag föredrar studio framför live. I mitt tycke är dock de efterföljande "Olden" och "Folklore" minst lika bra som "Secret south". Check em out...
R2 skrev:Onkel kånkel regerar![]()
Chris Ash skrev:Idag sprids dessutom den mesta undergroundmusiken via nätet och det är där man kan nå framgång och måste satsa som mindre band. Själv har jag nog hittat 80% av de nya banden jag lyssnar på på internet.
Det är bara att inse att musikbranschen är orättvis, men att riktig musik alltid kommer att finnas där ute. Hårdrocken har till exempel aldrig varit "död" som det sagts. Den har alltid funnits där ute för oss som brytt oss.

HanneZ skrev:hur ska radiokanalerna tjäna pengar då? göra som p1 och tvinga folk som vill titta på canalplus att betala pengar för att de ska kunna sända sina program?

!!!Rodentboy skrev:Will do...Sackcloth 'n' Ashes är ständig favorit än så länge...Black Soul Choir..sicken låt..
Lyssnat nåt på Woven hand förresten? David Edwards andra prjekt?
Ugglan skrev:Jag tycker det är skitkul när man hittar en "för mig ny" hårdrocks-grupp som spelar bra musik! Kan du inte presentera en liten lista med de gruppers namn du syftar på!![]()
![]()
![]()
Chris Ash skrev:Sun Caged-Gillar du Dream theater anno "Images and words" och "Awake" så är detta ett måste att kolla in.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |