H4 skrev:Är man ett moppefucko om man äger en 125:a men har inte åldern inne för en ännu?
NEJ!
Moppefucko är ett sinnestillstånd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H4 skrev:Är man ett moppefucko om man äger en 125:a men har inte åldern inne för en ännu?
Gustav1 skrev:NEJ!
H4 skrev:Okaaaj
Tack för det.
Men då kan ju de stora grabbarna vara moppefuckon, eller?
På något underligt sätt känns det som att du syftar på mig. Men jag kan ha fått en släng av egotripp också?Gustav1 skrev:Medan någon annan inte vill växa upp.
Bingo skrev:Stick tillbaka till 125-forumet och hålls där tills ni slutat skolan.
Gustav1 skrev:NEJ!

Bingo skrev:125-förarna i den här tråden... Moppefuckon som snackar om moppefuckon![]()
Stick tillbaka till 125-forumet och hålls där tills ni slutat skolan.

Bingo skrev:125-förarna i den här tråden... Moppefuckon som snackar om moppefuckon![]()

Nej, jag glömde ingen ironismiley. Flera av 125-skribenterna i denna tråden är väldigt omogna, även om man tar deras ålder i beaktande. Hoppas jag rett ut alla oklarheter nuchrilla skrev:Du glömde ironi-smileyn efter den kommentaren - hoppas jag!
/mcfucko
Vänta bara skall du få se när jag smiskar upp barnen på bara stjärten. Jag skall bara bestämma mig för vilken av dem som skall få på rumpanSilwer skrev:hahaha, vilken kul tråd.
Bingo vs "moppefuckona"
så är det. Och det står jag förFelix skrev:Och bara för att du är gammal kan du ha råd att försäkra eländet också! Så jävla orättvist :kocko

Out_Spinner skrev:Eftersom det tydligen finns ett ganska stort behov att att hacka på folk här på forumet så ta ut skiten på dom som inte kan uppföra sig. Finns ingen anledning till att köra hit och dit med alla oss som råkar ha en 125:a i förådet.
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|