Varning!!invasion Av Moppefuckon!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Sista tiden tycker jag alla trådar i mer eller mindre utsträckning är fyllda av de märkligaste kommentarer.
Antar att det börjar bli mastigt för moderatorerna att hålla reda i allt dock. ?

125-förarna i den här tråden... Moppefuckon som snackar om moppefuckon :rolleyes:

Stick tillbaka till 125-forumet och hålls där tills ni slutat skolan.

Bingo skrev:
125-förarna i den här tråden... Moppefuckon som snackar om moppefuckon :rolleyes:

Så om man har en 125cc så är man fucko, och om man går i skola är man fucko...

Bingo... :fatta!

Bingo skrev:

Det finns ytterligare en sort av fuckon, nämligen Loket-fuckon.
Ett ypperligt exempel på dessa varelser är den ovan citerade.

Kännetecken:

*Trivs/umgås bara med andra Loket-fuckon

*Gör så gott han/hon kan för att jävlas med andra typer av fuckon, särskillt dom han/hon kallar "moppefuckon"

*Är kända för sina ovanligt distraherande avatars

*Har ofta, på grund av sin enormt negativa inställning trådförstörande egenskaper

:rolleyes:

Last edited:
Jag måste vara nåt über-fucko..
1. Jag brukar ha distraherande avatar
2. Jag kör 125cc
3. Jag går i skola (El-linjen - Automation)
4. Och ja, jag tycker Leif-Loket Olsson är rätt så häftig.. ( Menar INTE Bingo på forumet, har helt andra åsikter om honom(ta inte detta som ett personligt påhopp, jag sjunker inte till din nivå i sådana saker) )
5. Jag har aldrig förstått termen "Valfett" :)

Men visst, börja spamma mej med ordet moppefucko, och dra tillbaka till 125-delen och alla andra "svordomar".. Ser fram emot att än en gång få skratta åt eran trångsynthet..
Jag vet att många på forumet brukar reta sig på mej, men jag bryr mej inte ett skit av vad överklass-rikemansbarn som dom flesta på SportHoj brukar vara tycker...

Don't ask, I've had a bad day..

Last edited:
Bingo skrev:

Ännu en vettig kommentar av vår käre bon..förlåt, bingo. Suck.
Du måste nog vara en av de mest trångsynta människor jag stött på, att hela tiden se till åldern istället för hurdan man är som person?
Som någon tidigare sa, "En del växer upp. Andra inte." tycker jag stämmer oerhört bra in här.
Och snälla, kom nu inte med att du var ironisk som du brukar. Har sett alltför många poster från dig där du klart o tydligt redogör för var du ställer dig i den här "åldersrellaterade debatten".

Hörrudu Bingo, ditt överklass fucko :D
Nu får du ge fan i att sitta här och ondgöra dig över alla moppefuckon, bara för att din farsa pröjsar din überpheta hoj gör inte att du kan sitta och klanka på oss andra som faktiskt genom idogt arbete gnetat ihop våra pengar! Och bara för att du är gammal kan du ha råd att försäkra eländet också! Så jävla orättvist :kocko

SKÄMS! :gnissla :rolleyes:

PS Kan inte jag få skenförsäkra på dig DS :squid

Alla som tror att premien går ner för att man är 30+ kan glömma det. Min kostar 46000 om året. Det blir mycket av/påställning, men det funkar.

hahaha, vilken kul tråd.
Bingo vs "moppefuckona"

Jag har haft massor av 125or, men som tur var fanns inga internetforum på den tiden och därmed inga moppefuckon.

chrilla skrev:
Du glömde ironi-smileyn efter den kommentaren - hoppas jag!

/mcfucko
Nej, jag glömde ingen ironismiley. Flera av 125-skribenterna i denna tråden är väldigt omogna, även om man tar deras ålder i beaktande. Hoppas jag rett ut alla oklarheter nu :)

Silwer skrev:
hahaha, vilken kul tråd.
Bingo vs "moppefuckona"
Vänta bara skall du få se när jag smiskar upp barnen på bara stjärten. Jag skall bara bestämma mig för vilken av dem som skall få på rumpan :fatta!

:D

Felix skrev:
Och bara för att du är gammal kan du ha råd att försäkra eländet också! Så jävla orättvist :kocko
så är det. Och det står jag för :arsele :lol

Eftersom det tydligen finns ett ganska stort behov att att hacka på folk här på forumet så ta ut skiten på dom som inte kan uppföra sig. Finns ingen anledning till att köra hit och dit med alla oss som råkar ha en 125:a i förådet.

Out_Spinner skrev:
Eftersom det tydligen finns ett ganska stort behov att att hacka på folk här på forumet så ta ut skiten på dom som inte kan uppföra sig. Finns ingen anledning till att köra hit och dit med alla oss som råkar ha en 125:a i förådet.

Det handlar inte om det. Det handlar om alla som agerar som om de hade en 125 i skallen. Eller mindre kubik förvisso.

It's a state of mind.

gladh

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC