Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Ungefär som med fjortisar: Det är inte en ålder - det är ett beteende.gladh skrev:"Moppefucko is a state of mind"
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär som med fjortisar: Det är inte en ålder - det är ett beteende.gladh skrev:"Moppefucko is a state of mind"
Vi hörs på msn senare sötnosTherudeboy skrev:Ni får stå ut med dem här, jag får stå ut med vissa via msn. Massvis med folk som addat mig och ställer dem mesta konstiga frågorna. Jag röstar för ett rent sporthoj utan moppefuckos![]()

HönaPower skrev:Måste bara fråga....
...
Bikerbitch skrev:Moppefuckon kommer också växa upp en dag. Precis som ni gjorde.![]()
Bikerbitch skrev:Moppefuckon kommer också växa upp en dag. Precis som ni gjorde.![]()
Tjoffe skrev:vaddå kan det komma 100 000?![]()
Freppa skrev:HönaPower: När vi var 15-16 år fanns inte Internet och vi VAR de stora grabbarna....

Göran skrev:Kör man en hoj på under 1000cc eller 100hk är man ett moppefucko, enligt definition![]()

Chris Ash skrev:Nejdå, det är bara att titta på alla idioter i 20-40 årsåldern som hänger här.
Bikerbitch skrev:Okej. En del växer upp. Andra inte.
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|