Varning!!invasion Av Moppefuckon!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Varning!!invasion Av Moppefuckon...

Ja! Vad har hänt?

:va

Vart kommer dom ifrån?
Varför kommer dom hit?

Last edited:
Hmm... ganska enkelt egentligen. De har börjat skolan nu, vilket innebär att de har tillgång till bredbandsinternet på håltimmarna.

De är som klotter. Om man inte genast tar bort klotter så kommer andra klottrare snart att fylla på tills det ser ut som fan.

Ett mer direkt svar på frågan är att de kommer från grundskolan och gymnasiet.

Dom kan helt enkelt inte stava till lunarstorm...

Förmodligen inte till sporthoj heller men deras mammor har väl gjort det till startsida.. :huvet

:hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi

Bifogat

• moppefucko.jpg
    moppefucko.jpg
    43.1 KB · Visningar: 78
Last edited:
BadToy skrev:
moppefucko.jpg

Du satte slashet på fel ställe i det sista
:)

hmm, för det första inget ont om de som går på gymnasiet, då många där kan mkt om hojar, samt kan ha egna.

sen är det ju så att sporthoj.com blivit en populär sajt, fler å fler använare hittar hit. då tyvärr oxå moppefuckona...

Det verkar ha kommit en hel drös med minimoto gruppköpen om mitt moppefuckoväderkorn är rätt balanserat.

Swedie, städa lite.. snälla :3freak

Jag vägrar att tro att man var sådär en gång i tiden. Jag skall genast be om ursäkt till hela skaran av närstående åldringar :hihi

nu är jag väl inget moppefucko direkt, men jag måste erkänna att jag kom hit med minimoto-beställningen.

kom hit och kom hit, är väl fel att säga. blev medlem i samband med det i varje fall. har dock varit inne på forumet flera gånger förr.

jag hoppas att ni inte kommer ha något emot mig, då en av mina största drömmar är att köpa en MC. tyvärr har jag än så länge åldern emot mig.
är i full gång med att ta bilkörkort och MC-körkort får komma efter det.

jag lovar att inte starta dumma trådar och jag ska värna om och vårda det svenska språket så mina inlägg genomgående håller en hög nivå.

"* Gör ej inlägg när du är / spelar full!" gav mig ett gott skratt. nu vet jag inte riktigt vad det här inlägget hade för mening, men det ska vara det enda.

god kväll, goda människor!

glemmy skrev:
nu är jag väl inget moppefucko direkt, men jag måste erkänna att jag kom hit med minimoto-beställningen.
...
jag lovar att inte starta dumma trådar och jag ska värna om och vårda det svenska språket så mina inlägg genomgående håller en hög nivå.
...
god kväll, goda människor!

Ahh!! :krama

En som kan utrycka sig i text..

Tror inte det är någon risk att bli bannad så länge man inte tycker förolyckade hojbröder är klantar eller börjar yra om trimmade moppar etc.

Jag har inget emot yngre medmänniskor utan just fenomenet moppefucko som förpestar detta forum genom sina urkorkade inlägg.

Ni får stå ut med dem här, jag får stå ut med vissa via msn. Massvis med folk som addat mig och ställer dem mesta konstiga frågorna. Jag röstar för ett rent sporthoj utan moppefuckos :tummenupp

Therudeboy skrev:
Ni får stå ut med dem här, jag får stå ut med vissa via msn. Massvis med folk som addat mig och ställer dem mesta konstiga frågorna. Jag röstar för ett rent sporthoj utan moppefuckos :tummenupp

Definiera moppefucko.. Skulle jag bli utslängd om det du röstar på vinner då? :confused:

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back