ah17
Bannad
Korvgubbe, T-rex, Chrille, och Chrish Ash....hjälp mig nu att berätta om hur fina killarna egentligen är. Allt är väl frid och fröjd. Ingen vill ha tillbaka gamla unkna värderingar och attityder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bärgren skrev:2093123Vart är Korvgubbe och Coola Ola?
MR.Robin skrev:2093281Dom sa att dom var de.. o dom var väl typ 17 eller nått.. Dom va inte ett dugg farliga. Klart man inte VILL bråka med dom.. men rädd? Är du?
Markus skrev:2093793Skidresa respektive Aktiespararnas årsmöte.
grömpa skrev:2091203undrar om dom äkta fucked for life är imponerande av dem.![]()
eller dom skrattar säkert bara åt det
ah17 skrev:2093781Allt är väl frid och fröjd. Ingen vill ha tillbaka gamla unkna värderingar och attityder?
Ukiwaza skrev:2093818Korvgubben är på intervju hos GHETTO MOTHAFUCKAS, han vill blir medlem.![]()
korvgubbe skrev:
Stolten skrev:2093935För dom riktiga Ja, skulle jag inte sätta mig uppemot en sekund... Mot dom där, nja.. En mot en Nej.. Men dom där kommer nog hela sitt Ghetto Motherfuckas gäng och då är jag nog också rädd...
Starstriker skrev:2094170Du, de här killarna kallade sig faktiskt FuckT For Life. Det är stor skillnad!![]()

MR.Robin skrev:Vad är det värsta som kan hända? Att man får lite stryk? Man känner bara de första slagen endå![]()
korvgubbe skrev:2094235Nog för att snubbarna på filmen är vansinnigt tragiska och patetiska men lika förvånad blir jag när jag märker att SH rymmer en rätt stor skara som på allvar försöker vara snäppet värre....![]()
Varför inte bara ta fram linjalen och få det hela avgjort på en gång?
MR.Robin skrev:2094266Haha.. Nej men man dör inte av lite stryk.. Och om man gör de så behöver man inte bekymra sig! Det värsta som då kan hända är att man blir förlamad.
Men är du rädd för att få ont? Isådanna fall kanske inte MC är det bästa valet för dig.
MR.Robin skrev:2094266Haha.. Nej men man dör inte av lite stryk..

Markus skrev:2094271Åh herregud, du har ju inte ens åldern för MC - och ändå vet du så mycket.![]()
Säg mig, hur mycket stryk fick/gav du i samband med kniv-i-ryggen-hotet, för du kan väl inte accepterat ett sådant hån på din person?
korvgubbe skrev:2094279Nej det är få som dör av stryk. Men just nu sitter jag och skriver ett svar till en person som är ett uppenbart exempel på att stryk har relativt negativ effekt på den mentala kapaciteten...
Edit1:
Jag blev f.ö. alldeless nyss klar med svaret och det är nu publicerat.![]()
MR.Robin skrev:2094293Inget.. Han hade ju kniv o dom var flera..

RandomHero skrev:2094283
bort med skiten
okej, men då gör det inget om någon kommer och slår dig eller?MR.Robin skrev:2094266Haha.. Nej men man dör inte av lite stryk.. Och om man gör de så behöver man inte bekymra sig! Det värsta som då kan hända är att man blir förlamad.
Men är du rädd för att få ont? Isådanna fall kanske inte MC är det bästa valet för dig.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem