Varning För Farliga Gangsters

Status
Ej öppen för fler svar.
MR.Robin skrev:
2089890 AAAAHAHAHA :Bugar

Visseligen har jag hört talas om fuckt for life.. en av dem sa att han skulle sätta en kviv i ryggen på mig för att jag frågade om ja fick vara med i deras lilla gäng (norrköping).. :7peta

Asså.. Dom tycker nog inte dom är så tuffa när nån drar fram en pickadoll mot dom när dom bråkat med fel personer.. Jävla knattar asså :banana

För det första så är de flesta av killarna på bilderna äldre än dig och för det andra så vet både du och jag att om Daniel Mairona & C:o ber dig vara tyst så är du det.

Snorvalp.

Hoho, så jäkla kul. Det värsta är att de själva tycker att filmen är skitkewl...
:rofl :rofl

hållundan skrev:
2090205 Hahah, mycket moppefjun där.
Det jobbiga är ju att man mycket väl kan bli rånad av ett knippe såna där. :3freak Det är ju snorvalpar men ändå livsfarliga om dom har tillgång till vapen, och är dom bara tillräckligt många så får man ju problem även om man boxar ganska bra själv.

selin skrev:
2090112 Tveksam att det går att lära nån i den där videon hur en yxa funkar, och en såg ska vi inte ens prata om.
Kan väl leta upp en surstock som varken duger till virke eller ved, så får dom bära runt den i skogen på måfå ett par dar.

Skrämmande iaf att folk tycker det är ballt att vara gangster/huligan.

Usch jag vill bara bunta ihop och slå ihjäl såna där pack med snorungar.
Jag hatar deras jävla attityder och det räcker för mig. :lol

"GHETTO MOTHAFUCKAS" eller vad dom hade skrivit i filmen.
WORD!
Kunde inte sagt det bättre själv.

Jag vill kräkas. :3freak :hihi

Haha, fan vad häftiga de är. "Fuckt for life"? Ja jävlar, man sätter sig i 'fett med respekt' om man kallar sig något så häftigt. Det är ju t o m på ängle... engle.. anglef... äh, utrikiska! :rofl

Påminner om självutnämnda "coola outlaw"-gänget när jag gick på högstadiet. Det var Pelle, Göran, Sune och så vidare som plötsligt började prata med brytning, ha kepsar bakochfram och kallade sig något häftigt på spanska. Nåja, nästan. De var inte så mycket bättre på spanska än de där killarna är på engelska, så respektstapeln nådde nya nivåer ännu längre ner på minus när någon lite försynt påpekade att de gick omkring och kallade sig för "de galna kossorna"...

Men som sagt, hur löjliga de än gör sig ställer de till en jävla massa elände och besvär. Någon dag (snart!) måste det kollektiva vi som inkluderar de som styr och ställer inse att den enda instans som återstår som kan lära de där småkillarna hur världen fungerar, innan det är för sent för dem, är samhället. Deras föräldrar gör det inte, skolan kan inte och får inte, samtal med socialen räcker inte. Värstingresa till Lappland, komplett med den exotiska upplevelsen utedass i -20, tills de frivilligt går med på tre månaders gatsopning i neonrosa overaller i hemorten... alla skrattar redan åt dem, men de behöver få se det. Annars lär de fortsätta tills det inte finns några andra alternativ.

Tyvärr så är det inte barnen till de som styr och ställer som blir rånade av de här killarna. Annars skulle nog något hända rätt snart.

Fan, en del av dem kan inte var 12. Det är tamigfan sorgligt. :(

Äh, de borde radas upp längs en mur och skjutas hela högen. Blir billigast i längden så...

Markus skrev:
om man inte är Allan-Ballan själv. (Vilket i och för sig 97% av medlemmarna här är)

Ja framför tangentbordet ja, men hur många har "stått upp för sig" inför deras äldre bröder i andra situationer ?

Jag är en av dom till 100%.

OMG...

Bilder på pojkar i sina pojkrum med IKEA-sängar osv.. tuff musik men flera av dem verkar ha problem med sina fingrar. Det ser ut som om de har spasmer i dom på flera bilder men jag kanske har fel?

Tänk om man fick lov att hänga med nån av dom..... wouuw.

Undrar vad föräldrarna sa till svartingen när han tagit ut hela soc bidraget i kontanter för att vifta med framför kameran :)

De där jävlarna behöver en rejäl omgång stryk, så är det bara

Mkt snack lite hockey :rofl

Är det inte dags att nån av er som snackar så mkt vad som borde göras gör nått??? :kulspruta :machinegu :machinegu :martialar :martialar

:hördu Glöm inte kameran :D :D

JiMpA skrev:
2091158 Haha, här har vi fler gangsters! passa er annars blire Cutt!! http://media.putfile.com/kings
:rofl :rofl :rofl

Haha,. "tuffa attityder". Men när de sitter med handklovar vid köksingången på ena jobbet efter att ha "jhiddrat" på toaletten, så grinar dom, tårarna rinner och de skämms. När polisen kommer för att köra dom till häktet eller hem, så grinar de ännu mer.

Jiises...och jag som trodde jag var gangsta, men det är ju inget i jämförelse med dessa gossar :(
...Sveriges framtid? Stalin kanske var inne på ett bra spår med arbetsläger i Sibirien. Tänk om någon vuxen någon gång skulle våga sätta ner foten och berätta hur man ska bete sig?
Hur kan det finnas någon som inte förstår varför grupperna på extrem högerkanten får mer och mer sympatisörer?

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back