Varning För Farliga Gangsters

Status
Ej öppen för fler svar.
Markus skrev:
2094301 Pluttinutten då, hur många GanGstaZz tror du hugger dig då? De hotar bara, veva på nästa gång, risken att dö av knivstick är dessutom väldigt liten. Det värsta som kan hända är en punkterad lunga, (oftast). :hej

Hur illa skadad blir man av knivstick? Det skulle inte jag våga.. :näsblod

-Rosen- skrev:
2094377 okej, men då gör det inget om någon kommer och slår dig eller?

Jag är inte RÄDD för det.. Men jag vill såklart inte.. Håll ifrån dem!

MR.Robin skrev:
2094481 Hur illa skadad blir man av knivstick? Det skulle inte jag våga.. :näsblod

Jag är inte RÄDD för det.. Men jag vill såklart inte.. Håll ifrån dem!

knivstick i mage eller lever blir de nog inte direkt roliga timmen av :3freak

Markus skrev:
2094301 Pluttinutten då, hur många GanGstaZz tror du hugger dig då? De hotar bara, veva på nästa gång, risken att dö av knivstick är dessutom väldigt liten. Det värsta som kan hända är en punkterad lunga, (oftast). :hej

Trasiga tarmar, stomipåse, trasig lever, inre blödningar, mjälten, två trasiga lungor. :hej

MR.Robin skrev:
2094293Jag har inte fått speciellt mycket stryk..

Du, det behöver du inte påpeka. Det märks att du aldrig fått en käftsmäll värd namnet.

Men fortsätt med samma stil (d v s även utanför nätet) och erfarenheten lär komma! Alla älskar killar som vet allt för det har minsann stått i Aftonbladet. :tummenupp

Nej, jag har inte heller fått mig en käftsmäll värd namnet. De småsmällar jag fått har gjort mig hemskt glad över den saken.

ft skrev:
2095887
Du, det behöver du inte påpeka. Det märks att du aldrig fått en käftsmäll värd namnet.

Men fortsätt med samma stil (d v s även utanför nätet) och erfarenheten lär komma! Alla älskar killar som vet allt för det har minsann stått i Aftonbladet. :tummenupp

Nej, jag har inte heller fått mig en käftsmäll värd namnet. De småsmällar jag fått har gjort mig hemskt glad över den saken.

Jo jag har fått ordentliga käftsmällar.. Men med stryk menar jag misshandlad.
Jo alla måste ÄLSKA dig som har erfarenheten att berätta att den kommer :tummenupp

Folk överreagerar på smällar..

MR.Robin skrev:
2097933 Jo jag har fått ordentliga käftsmällar.. Men med stryk menar jag misshandlad.
Jo alla måste ÄLSKA dig som har erfarenheten att berätta att den kommer :tummenupp

Du har uppenbarligen inte fått tillräckligt många.. men jag tror också att det bara är en tidsfråga. :gnissla

MR.Robin skrev:
2097933 Jo jag har fått ordentliga käftsmällar.. Men med stryk menar jag misshandlad.

Överreagerar? Du kan omöjligt veta vad du pratar om. Du har fått rediga smällar?
Haha, hade du fått det hade du inte snackat om att folk överreagerar. Tycker du man rycker på axlarna åt ett brutet näsben eller en sönderslagen käke?

Wesslan skrev:
2098013 Överreagerar? Du kan omöjligt veta vad du pratar om. Du har fått rediga smällar?
Haha, hade du fått det hade du inte snackat om att folk överreagerar. Tycker du man rycker på axlarna åt ett brutet näsben eller en sönderslagen käke?

Jag har blivt sprkad i ansiktet.. dock gick inget sönder.. Men jag vet vad jag pratar om.

Helt otroligt vilken inställning vissa har till misshandel, ett knivstick är inte så farligt, lite stryk har ingen dött av osv.
Faktum är att det är precis så det kan gå om det vill sig illa, och det är knappast nåt man kan bestämma innan man ger sig på någon annan männinska.

Tyvärr är det många som "räknar" med att det inte blir så farligt, medans man med facit i hand kan hävda motsattsen.

Folk som inte kan skilja på film och verklighet bör hålla sig till tecknat & knyppling! :fatta!

MR.Robin skrev:
2098470 Jag har blivt sprkad i ansiktet.. dock gick inget sönder.. Men jag vet vad jag pratar om.

Förstår att du varit i slagsmål och tycker det e ball, ok.

Du har ingen kompis som blivit ordentligt misshandlad då?
Ingen som har fått gå till tandläkaren för att få nya tänder, ingen som blivit småhalt av söndersparkat ben, ingen som fått nedsatt syn, ingen som fått återkommande huvudvärk efter hjärnskakning, ingen som fått äta flytande föda pga trasig käke, ingen som.......?

En knytnäve i magen är det få som dör av men en rejäl misshandel sätter sina spår. Säger du något annat har du inte sett/upplevt en misshandel.

Fy fan för er som säger att någon är "feg" som går ifrån 5 personer med kniv och hävdar att det inte är så farligt. Hellre går man väl därifrån än att ta risken att bli knivhuggen och / eller misshandlad, dom kan bli så peppade av varandra att dom kan sparka ihjäl dig på plats. Att få en smäll är inte hela världen, inte två heller.
Men dessa småstadsgangsters ger dig inte en smäll, dom är alltid flera personer. Hur svårt är det att få tag i en glock? Dom är ofta beväpnade, och ibland drogpåverkade, så jag tror inte ni som säger att ni skulle "stå upp för er själva och slagit tillbaka" egentligen har varit med om något alls.

När man har fått en bekant ihjälsHOPPAD på en tågstation som personalen trodde blivit påkörd av ett tåg, för en GÅSJACKA så har man säkerligen annan synpunkt.

Gå, Gå fortare, Spring, Spring fortare.

General E skrev:
2098864 Förstår att du varit i slagsmål och tycker det e ball, ok.

Du har ingen kompis som blivit ordentligt misshandlad då?
Ingen som har fått gå till tandläkaren för att få nya tänder, ingen som blivit småhalt av söndersparkat ben, ingen som fått nedsatt syn, ingen som fått återkommande huvudvärk efter hjärnskakning, ingen som fått äta flytande föda pga trasig käke, ingen som.......?

En knytnäve i magen är det få som dör av men en rejäl misshandel sätter sina spår. Säger du något annat har du inte sett/upplevt en misshandel.

Det jag menade med lite stryk var att man får några slag i ansiktet.. Man slår inte sönder käken på nån då.. kanske sträcker käken..

Nej jag tycker inte det är ball..

Jag hadde en vän som vart misshandlad.

MR.Robin skrev:
2098992 Det jag menade med lite stryk var att man får några slag i ansiktet.. Man slår inte sönder käken på nån då.. kanske sträcker käken..

Nej jag tycker inte det är ball..

Jag hadde en vän som vart misshandlad.

'
lätt att de blir mer än bara en smäll

heimdal skrev:
2098998 '
lätt att de blir mer än bara en smäll

De gånger jag har sett/vart med så bryter folk rätt snabbt..
Men sant^^.. Men alla som fått nått slag i ansiktet vet att det är inte SÅ illa som endel gör det till.

MR.Robin skrev:
2099010 De gånger jag har sett/vart med så bryter folk rätt snabbt..
Men sant^^.. Men alla som fått nått slag i ansiktet vet att det är inte SÅ illa som endel gör det till.

Det beror nog på om du får en örfil eller en käftsmäll som får käken att hoppa ur led.

Paradoxy skrev:
2099021 Det beror nog på om du får en örfil eller en käftsmäll som får käken att hoppa ur led.

Det krävs rätt mycket för att slå sönder käken på nån.. Vad folk än säger så krävs det endel att slå sönder näsan på nån med! Jag skulle garanterat INTE kunna slå sönder käken på nån..

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back