Varför ska tjejer vara så...*%&¤#"

Haha, tack för stödet kära kamrater... Jag vet att jag å mina bedrövliga historier ofta tar priset... Tyvärr. (Tack så jäkla mycket gud, tack för allt!! :))

Och vill bara meddela att motard eller ej, tjejer är och kommer alltid vara främmande varelser för mig... :(

OT: Är det bara jag som sitter med öppet fönster å halvt svettas ihjäl?

- Snacka om trådkapning asså, sorry till trådskaparen!

Emil: Dreadflickor må vara fina, men dreads är alldeles för ofräscht för min del. Iallafall om personen har "vanligt" hår... 'Svartas' hår blir ju automatiskt dreads av om dom inte kammar sig, men oss andra måste blanda i massa kladd å klibb och kan aldrig riktigt schamponera ur håret... Stimmt oder nicht?

Jäklar, måste packa nu... :)

Zana skrev:

No probs!
På ett sätt känns det bättre hur dumt det än låter när man läser om hur andra haft det & hur ofantligt mkt värre det faktiskt hade kunnat vara.
Önskar dig lycka till i livet och hoppas du hittar en brud som verkligen förtjänar dig. :tummenupp

Känns lite, lite bättre idag.
Värst på morgonen då man vaknar o vet att hon är med ngn annan men det går upp o ner.

Roliga börjar på månd då man kommer tebax till jobbet med ögon 100 ggr svartare än helvetet självt.
Sjukt egentligen, jag va med om en liknande händelse för ett par årsen, fast då va d omvända roller. Trodde man lärt sig att ge fan i brudar på jobbet.

Nicko@K.A.P skrev:
No probs!
På ett sätt känns det bättre hur dumt det än låter när man läser om hur andra haft det & hur ofantligt mkt värre det faktiskt hade kunnat vara.
Önskar dig lycka till i livet och hoppas du hittar en brud som verkligen förtjänar dig. :tummenupp

Känns lite, lite bättre idag.
Värst på morgonen då man vaknar o vet att hon är med ngn annan men det går upp o ner.

Roliga börjar på månd då man kommer tebax till jobbet med ögon 100 ggr svartare än helvetet självt.
Sjukt egentligen, jag va med om en liknande händelse för ett par årsen, fast då va d omvända roller. Trodde man lärt sig att ge fan i brudar på jobbet.

Fan kan inte vara kul alls... Shit.

Tack iallafall... :pannkyss

Zana skrev:
OT: Är det bara jag som sitter med öppet fönster å halvt svettas ihjäl?

Emil: Dreadflickor må vara fina, men dreads är alldeles för ofräscht för min del. Iallafall om personen har "vanligt" hår... 'Svartas' hår blir ju automatiskt dreads av om dom inte kammar sig, men oss andra måste blanda i massa kladd å klibb och kan aldrig riktigt schamponera ur håret... Stimmt oder nicht?
Det är inte bara du som håller på att förgås i värmen. Just nu är det 26 grader och normalt så ligger det på ca 19...

Jo, dreads brukar ju kunna vara en aning sunkigt. Men vem är inte lortig som en liten gris efter ett par dagar på en festival eller dylikt? Na, man måste inte alltid blanda i en massa "produkter" för att dreada håret. Har man riktigt fett (och långt) hår som man som man inte tvättar och kammar på ett tag så kan det ordna sig själv. Men hur som helst så är det ju inte så särskilt fräscht då... :brinnerup

Dreads eller inte, jag är iaf nöjd så länge som tjejen har någonslags hår på huvudet (så länge som de inte börjar fläta in plast eller garn i det).

Seså, iväg med sig nu och ha en bra helg på solen och vindarnas ö. :fyllisar

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...