Varför ska tjejer vara så...*%&¤#"

Jepp, så är det... Önskar bara att jag kunde vrida tillbaks tiden liiiiiiite iallafall... Ett par tre år eller så... :D

Zana skrev:
Jepp, så är det... Önskar bara att jag kunde vrida tillbaks tiden liiiiiiite iallafall... Ett par tre år eller så... :D

Seså...inte gråta över spilld mjölk. :7peta För du spillde väl frivilligt va!??
Förmodligen så har du väl lärt dig nåt utav detta. Och börjar du inte se framåt så är risken stor för att du blir bitter.

Och vilken brud vill träffa en kille som sitter o tjurar över exet o klagar på att tjejer är monster. Nää tack! :tungan

Förresten.... här måste jag ju kunna få ett svar på en fråga som jag har.
HUR i HELA fridens namn tänker en kille som knullar en annan tjej när flickvännen är höggravid. :confused: Jag vet fler än ett fall där ett sånt scenario utspelat sig. Hur sviniga är såna killar på en skara, jämförelsevis.???? :fatta! Eller är killar i sin fulla rätt anser ni.

//M

ok, det finns mer bakom din historia. men fortfarande läser jag det som du skriver här, och det är det som jag komenterar.

Seså, släpp henne och tänk på dig själv nu. Ut och åk hoj eller nått :)

/Annicka

Zana skrev:
Kan bara meddela att ni som dissar min åsikt kan suga diarré ur en mugg...

Bygger man ett jävla hus som det är tänkt att man ska bo i, så är det inte så jävla lätt att skyfflas hem till barnrummet... Det finns lixom mer bakom mina visor. Det finns en jävla massa ord också...

När man lämnar nån säger man väl förfan inte att man vill ha uppehåll i en månad. Var fan helt förkrossad, uppehåll... Vad i helvete... Och under uppehållet -> Ny jävel.

Det jag säger är helt enkelt att jag aldrig kommer göra sådana uppoffringar igen. Tex lägga ner vänskaper för bruden inte gillar bästa polarn osv... Man lever fan på jorden för sin egna jävla skull, för när skiten når fläkten är det en själv man står närmast oavsett. Plus att blod alltid kommer vara tjockare än vatten, kom ihåg det när bruden din säger att hon inte vill umgås med din familj...

Ni vet ingenting, absolut ingenting. Alla som verkligen vet, vet att jag har absolut rätt i allt jag tänker/känner/säger... Inklusive extet -> So please shut the fuck up!!!!!!!

edit: Vet ni hur svårt det är att ta tillbaks alla vänskapsband när dom varit delvis knipsade i över 5 år... Om inte det är en uppoffring så vet jag fan inte...

Madhonda skrev:
Seså...inte gråta över spilld mjölk. :7peta För du spillde väl frivilligt va!??
Förmodligen så har du väl lärt dig nåt utav detta. Och börjar du inte se framåt så är risken stor för att du blir bitter.

Och vilken brud vill träffa en kille som sitter o tjurar över exet o klagar på att tjejer är monster. Nää tack! :tungan

Förresten.... här måste jag ju kunna få ett svar på en fråga som jag har.
HUR i HELA fridens namn tänker en kille som knullar en annan tjej när flickvännen är höggravid. :confused: Jag vet fler än ett fall där ett sånt scenario utspelat sig. Hur sviniga är såna killar på en skara, jämförelsevis.???? :fatta! Eller är killar i sin fulla rätt anser ni.

//M

Fan va vidrigt, finns ju chans att fontanellen spräcks ju!! :3freak :)

Nej, jag är absolut inte bitter... Men märker att när jag verkligen känner efter så har jag fan inte kommit över det hela, men nu snackar vi andra saker inte just över exet, ja, jag försökte ju förklara hur komplext allt var... Kände mig rejält rövknullad där ett tag...

Nu känns det bättre, men det är ju dels för att det är sommar, och då finns det annat att göra...

Hittar jag en tjej kommer jag för guds skull inte gräma mig det minsta. Och snälla skippa tjej/kille snacket! Det är minst lika äckligt att en höggravid brud väljer att bli påsatt av någon annan än barnets far, om inte vidrigare i mina ögon... Se upp med kille-tjej-tjafset nu, OK!!! Vi är alla människor å lika värda.

Vissa människor har bara mindre hjärna än andra. (Inte deras fel) :hihi

Annicka skrev:
ok, det finns mer bakom din historia. men fortfarande läser jag det som du skriver här, och det är det som jag komenterar.

Seså, släpp henne och tänk på dig själv nu. Ut och åk hoj eller nått :)

/Annicka

Jag vet, jag vet... Jag borde inte skrivit det jag började med att skriva... I mitt huvud lät det inte så konstigt, såg sen hur fuckat det verkade... Jag är absolut inget rötägg. :gnissla

edit: har redan varit ute å kört hoj... Visserligen minimoto, men vaffan... Haha...

Angående trådrubriken så kan jag bara flika in o säga att det finns pojkhoror oxå.Själv har jag aldrig gjort slut med en tjej,jag sparar henne och skaffar en ny.För tillfället har jag 43 seriösa förhållanden o 11 älskarinnor. :rofl

ktmjacke skrev:
Angående trådrubriken så kan jag bara flika in o säga att det finns pojkhoror oxå.Själv har jag aldrig gjort slut med en tjej,jag sparar henne och skaffar en ny.För tillfället har jag 43 seriösa förhållanden o 11 älskarinnor. :rofl

You wish!! Men med din ålder har du ju haft ett par år på dig.... :rofl

Zana skrev:
You wish!! Men med din ålder har du ju haft ett par år på dig.... :rofl
He he he.Har faktiskt varit i din sits ett par ggr oxå,suger fett när det sker,men det är bara att bita ihop o gå vidare.Jag brukar vara överdrivet trevlig både mot exet o nya snubben,har märkt att det svider en hel del i samvetet på exet.Sen vill jag bara tillägga att ett perfekt förhållande tar inte slut.Vem det än är som lämnar den andre,kille eller tjej,så är det ALLTID nåt som är fel.Om bruden är gravid 2 månader efter hon lämnat ett 10-årigt förhållande så är det ju ganska lätt att gissa att HON har längtat efter nåt annat än HONOM iaf.

korvgubbe skrev:
Därför att jag isåfall aldrig sett ett tydligare exempel på en person som jag inte skulle vilja att ens grannens fula puckade dotter vore tillsammans med..

"- Jag lärde henne allt"
...jorusåatte... :rolleyes: För utan karlakarlar som er lär de sig inget?! :rolleyes:

"- Jag gav henne sin stil!"
.....eller bestämde vilka kläder jag tyckte det skulle vara värt att visa upp henne för polarna i...

"-Det var i aug förra året typ, och jag har inte släppt det..."
..Väx upp för fan.. Skaffa lite självkänsla så slipper ni vara beroende av en tjej för att få bekräftelse!

"-När jag var sambo tog alla pengar alltid slut nångång i mitten av månaden, nu förtiden kan jag med lätthet skyffla undan 5.000:- i månaden på sparkontot.."

....Näe, äre sant!"?!?.. Övergav hon dig trots att du lagt ut så mycket pengar på henne!? :hihi

Korvgubbe kan minsann :3freak , som fan läser bibeln ungefär. Att du orkar slå knut på dig ständigt. :arsele

minimoto är roligt det också. måste ut med min lilla snart, har inte kört den sen i våras :/

/Annicka

Zana skrev:
Jag vet, jag vet... Jag borde inte skrivit det jag började med att skriva... I mitt huvud lät det inte så konstigt, såg sen hur fuckat det verkade... Jag är absolut inget rötägg. :gnissla

edit: har redan varit ute å kört hoj... Visserligen minimoto, men vaffan... Haha...

Zana skrev:
Nej, jag är absolut inte bitter... Men märker att när jag verkligen känner efter så har jag fan inte kommit över det hela, men nu snackar vi andra saker inte just över exet, ja, jag försökte ju förklara hur komplext allt var... Kände mig rejält rövknullad där ett tag...
När ditt ex dumpade dig så behövde hon någon ny som kunde ta hand om henne. För det var det hon var van och som du kanske i mångt och mycket gjorde. Du var en "pappa". Någon som tog hand om henne och skyddade henne mot den hårda världen, och när världen kom och bet henne i arslet så kunde du trösta henne och berätta att allt var bra. Du gav henne kärlek och trygghet och hon blev beroende av det, så när det tog slut så var det något som hon saknade och sökte upp på en gång.

Sedan så kan jag inte förstå varför man så ofta får höra samma saker när det tar slut: "du kan se det som ett uppehåll", "det är inte dig det är fel på, det är mig" och "vi kan ju fortsätta att vara vänner ändå" etc. Jag tycker då inte att det känns något lättare att få höra allt sånt bullshit. Däremot känns det ändå tyngre då man via diverse omvägar får reda på att det trots allt var en själv det berodde på och att den andra aldrig har haft den minsta avsikt att se det bara som ett uppehåll. Dessutom funkar det för det mesta inte att fortsätta vara vänner heller.

Annicka skrev:
minimoto är roligt det också. måste ut med min lilla snart, har inte kört den sen i våras :/

/Annicka

Haha, det är inte ens min, det är min brorsas, men han har bara kört den några få gånger... det är så jävla skojjigt!

Men ibland är det jobbigt att precis alla, ALLA ska kolla peka ropa vinka viska osv...

Som idag när jag körde till tanto för att se om en polare var där, så körde dom utomhus-friskisåsvettis = typ 200 pers hoppandes i takt som glodde, samt resten av alla solbadande människor... Ett måste är ju att se respektabel ut när man kör minimoto inne i stan.. Haha... (jag vet att man inte får, men jag vill ju!!)

Esquire: Jepp, jag var hennes pappa/bror/gud. Det enda jag tycker är kul är att hon aldrig kommer hitta nån som mig igen... She´ll bee sorry for that.

Hur kul är det att fortsätta vara vän när man blir påtvingad det då? Hon är som jag nämt 'bästis' med mamma. Och ringer titt som tätt, och dyker ofta upp här hemma osv... Mmm... Mycket roligt.

Kommer ihåg nån vecka efter uppbrottet då hon i panik ringer mig (den hjälpande handen, han som alltid ser till att saker å ting ordnas upp) och har soppatorsk på götgatan... Jag har ju alltid en dunk med mig i bilen, för jag är smart och tänker framåt. Så jag säger att hon kan ta dunken med bensin eftersom jag bor ett par kvarter ifrån götgatan...

Ni ser va? Jag höll alltid fortet, så för hennes del är det väldigt bra att lära sig livet. Det är ju alldeles perfekt, jag vill henne bara det bästa. Men just det att hon skaffade ny kille så pass fort, det är det som grämer mig...

Att hon behöll sitt bensinkort som med autogiro drar från mitt pkonto i flera månader, och betalade till mig "i efterskott" å höll på å joxade som fan, är också en helt galet fuckad pryl... Stackarn har ju inte koll på någonting.

Har fortfarande inte fått tillbax dunken. :kocko

Haha, nää, nu ska jag sluta gräva i all missär! Ska ju åka till öland imorgon, reggae-festival vettni...

Zana skrev:
Fan va vidrigt, finns ju chans att fontanellen spräcks ju!! :3freak :)

Det är minst lika äckligt att en höggravid brud väljer att bli påsatt av någon annan än barnets far, om inte vidrigare i mina ögon...

Det är ju inte BRUDEN som blir påsatt.... utan farsahelvetet som roar sig, när hans flickvän roar sig med att vara gravid. Är du med!??

Sen finns det säkert nåt sånt exempel oxå...men inte vad jag vet. Det låter väl knappast troligt att ett kvinna som känner sig som en flodhäst tänker på sex med nån annan än barnets farsa....men vad vet jag!!?? En enkel hojåkartjej. :tomten

Madhonda skrev:
...knappast troligt att ett kvinna som känner sig som en flodhäst tänker på sex med nån annan än barnets farsa....men vad vet jag!!?? En enkel hojåkartjej. :tomten

Du är så klok Madde :)

Alla bönor utom morsan och Madhonda is evil :hej

NoicE skrev:
Alla bönor utom morsan och Madhonda is evil :hej

Men morsan är ju bundsförvant med exet, så då är ju hon också evil? Näää... Alla kvinns i hela universum är evil, tror jag... :lol

Madhonda: Vadå, så hon har inte ett fritt val? Att pöka med en höggravid kvinna kan ju fan inte vara upphetsande det heller, känns inte som han valt det helt själv heller...

Tror att båda vart kåta å så blev det som det blev. Och det är ju fortfarande vidrigt, ur många olika aspekter... :död

Men jag gissar på att alkohol hade ett finger med i spelet. Ni vet, nervgiftet som säljs över disk på ett av statens monopolimperium... :mad:

Zana skrev:
Det enda jag tackar gud för är att vi inte blev med barn.

Shit man, jag har läst igenom hela tråden nu och jag har nog aldrig hört nåt värre :( .. Trodde det var illa för mig när min brud drog men det var ingenting mot d du skrev.

Stå på dig, med den motarden så hittar du ju en ny puma när du vill :pannkyss

Zana skrev:
Esquire: Jepp, jag var hennes pappa/bror/gud. Det enda jag tycker är kul är att hon aldrig kommer hitta nån som mig igen... She´ll bee sorry for that.

Hur kul är det att fortsätta vara vän när man blir påtvingad det då? Hon är som jag nämt 'bästis' med mamma. Och ringer titt som tätt, och dyker ofta upp här hemma osv... Mmm... Mycket roligt.

...

Ni ser va? Jag höll alltid fortet, så för hennes del är det väldigt bra att lära sig livet. Det är ju alldeles perfekt, jag vill henne bara det bästa. Men just det att hon skaffade ny kille så pass fort, det är det som grämer mig...

...

Haha, nää, nu ska jag sluta gräva i all missär! Ska ju åka till öland imorgon, reggae-festival vettni...
Jupp, vi fina killar växer inte på träd. Men skithögar finns det allt för många av.

Jag har varit i en lite liknande sits själv. Dock handlade det inte om ett lika långt förhållande. Men, men...

Det är rätt. Dra på festival, drick bärs och så kanske du hittar något annat fint också. Och flickor med dreads brukar kunna vara oförskämt fina. Rubadub! :fyllisar

Zana skrev:
Men morsan är ju bundsförvant med exet, så då är ju hon också evil? Näää... Alla kvinns i hela universum är evil, tror jag... :lol

Madhonda: Vadå, så hon har inte ett fritt val? Att pöka med en höggravid kvinna kan ju fan inte vara upphetsande det heller, känns inte som han valt det helt själv heller...

Tror att båda vart kåta å så blev det som det blev. Och det är ju fortfarande vidrigt, ur många olika aspekter... :död

Men jag gissar på att alkohol hade ett finger med i spelet. Ni vet, nervgiftet som säljs över disk på ett av statens monopolimperium... :mad:

Din historia ar ju helt tragisk, och jag hoppas det blir gott snart igen! Men vad jag egentligen ville saga var att efter all bedrovelse i denna trad fick du mej att nastan garva mig harmynt nu! Fatta nangang att det inte ar nan som har satt pa en hoggravid tjej :rofl :rofl :rofl men som sagt, tack for kvallens skrattfest! /Lasse

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti