Varför ska tjejer ALLTID ha mer betalt för sina hojar???

Status
Ej öppen för fler svar.
Mitra skrev:
2322611 Var det den som ni använde hos Långis?

Då måste den ju vara värd mer än 70000:- :hihi

Hoho, nej det var jojomannens :-)

Den är försäkrad i ett engelskt bolag numer för över miljonen.
:porr

Mitra skrev:
2322903 Spelar ingen roll när ni kör som kärringar att vi tjejkör :tungan :tungan

:pannkyss
E det så det e :va
Vi får ta en runda ihop på banan den som fegar först får sälja till tjejpris :tummenupp

O jag e en feg sate så jag får sälja till överpris då ju :banana

Min hojj var "tjejjkörd" innan jag köpte den.
Fick den minst lika billigt som en "killkörd".
Billigare nästan.

Freddola skrev:
2322980 Min hojj var "tjejjkörd" innan jag köpte den.
Fick den minst lika billigt som en "killkörd".
Billigare nästan.
Ja den e ju en mongotard.... sådan skulle jag med vilja att en kille hade innan o inte någon fjäderlätt tös med klenben o snigelspår
:hihi
Sne kickad o feg körd....=ras

Lindén skrev:
2322998 Ja den e ju en mongotard.... sådan skulle jag med vilja att en kille hade innan o inte någon fjäderlätt tös med klenben o snigelspår
:hihi
Sne kickad o feg körd....=ras
:rofl :rofl :rofl

Lindén skrev:
2322931 E det så det e :va
Vi får ta en runda ihop på banan den som fegar först får sälja till tjejpris :tummenupp

O jag e en feg sate så jag får sälja till överpris då ju :banana

Visst får du sälja till överpris :hihi nu när du ger bort segern så där utan vidare.

Frågan är väll om du får den såld till tjejpris :tungan :tuttar

Henkebenke skrev:
2321163 Skön kontring Sep!!

Tjejkörd=aldrig servad enl servicebok utan körd tills det rasar.
Därför köper jag aldrig tjejkört. :tungan

Kan det inte vara så att om nu tjejer "generellt" sätt inte kan så mkt om motorer väljer då att lämna in den för service istället för att göra det själv .... en tanke bara ...

NEB skrev:
2321385 Ursäkta men vad menas med snigelspår? Kommer från norrland så jag vet inte så mkt :tummenupp

När en kvinna blir sexuellt upphettsad så bildar kroppen ett segt sekret
som utsöndras i kvinnans slida så att penis lättare skall kunna komma in.Detta
sekret "läcker" ut och fuktar kvinnans trosor.Då kvinnan senare sätter sig
på en stol,soffa,matta eller motorcykel så avges sekretet på underlaget och
kvar blir då en yta liknandes de spår sniglar lämnar efter sig då de sakta
glider fram över underlaget. :tummenupp[/QUOTE]

Haha, klockren beskrivning! :banana

enchanter skrev:
2326094 Kan det inte vara så att om nu tjejer "generellt" sätt inte kan så mkt om motorer väljer då att lämna in den för service istället för att göra det själv .... en tanke bara ...

Visst, men det var inte det jag initierade. Vad jag menade var att hojen är körd tills något pajjar, alltså inte servad i förebyggande syfte. Kör man tills något rasar så blir det allvarliga fel. Nått i den stilen menade jag. Jag tror vi alla kan skriva under på att detta med att serva i förebyggande syfte inte är något som en del kvinnor ser som ett obligat. Detta är naturligtvis baserat på mina egna erfarenheter, så Gudrun Schyman eller Linda Skugge anhängare göre sig icke något besvär med att kontra med något jämlikhetssvammel.
Nu kör vi hoj och är glada, eller hur? :fyllisar :banana

Henkebenke skrev:
2326365
enchanter skrev:
2326094 Kan det inte vara så att om nu tjejer "generellt" sätt inte kan så mkt om motorer väljer då att lämna in den för service istället för att göra det själv .... en tanke bara ...

Visst, men det var inte det jag initierade. Vad jag menade var att hojen är körd tills något pajjar, alltså inte servad i förebyggande syfte. Kör man tills något rasar så blir det allvarliga fel. Nått i den stilen menade jag. Jag tror vi alla kan skriva under på att detta med att serva i förebyggande syfte inte är något som en del kvinnor ser som ett obligat. Detta är naturligtvis baserat på mina egna erfarenheter, så Gudrun Schyman eller Linda Skugge anhängare göre sig icke något besvär med att kontra med något jämlikhetssvammel.
Nu kör vi hoj och är glada, eller hur? :fyllisar :banana
Mansgris där :tummenupp

Mitra skrev:
2322573 Nu är det så att du har fel angående RÅBIFF och Duckie rätt

halstrad råbiff :tungan

:confused:
Bara jag som undrar vad som hänt med den gamla hederliga hack(e)biffen??

F.ö är väl priset aldrig klart innan affären är över - det är väldigt olika hur mycket prutmån folk skriver ut i sina annonser (både killar o tjejer). Så vad det står i annonsen bör tas med en nypa salt innan man diskuterat saken med vederbörande.

2Wheeldrive skrev:
2320858 Vafan ska alla tjejer ha mer betalt för sina hojar för? Så jävla förbannad! Fattar dom inte vad hojarna är värda eller är dom bara helt pantade???? .....

Du måste verkligen ha haft svår otur med tänkandet här? Vad har du för anledning att bli förbannad. Är hojen intressant så har ju säljaren satt rätt pris, är den för dyr får du väl kolla på en annan. Attt vissa hojar är för dyra för dig är väl inget att vara förbannad för?

Jag tycker att den lilla bensinstationen på vägem hem har åt helvete för dyrt godis, men jag är glad ändå...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka