2Wheeldrive
Nu kör vi!
Jag föredrar snäll framför smartMitra skrev:2322748Jag skrev smart inte snäll![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag föredrar snäll framför smartMitra skrev:2322748Jag skrev smart inte snäll![]()
Mitra skrev:2322611Var det den som ni använde hos Långis?
Då måste den ju vara värd mer än 70000:-![]()
duckie skrev:2322849Hoho, nej det var jojomannens
Den är försäkrad i ett engelskt bolag numer för över miljonen.
orr
Mitra skrev:2322857det är ju ett måste när 4 SH tjejer har lämnat snigelspår på samma gång
![]()
![]()
Lindén skrev:2322901Mitra.... fin avatar bild... kommer dock aldrig att hända... ni tjejkör ju!![]()
E det så det eMitra skrev:2322903Spelar ingen roll när ni kör som kärringar att vi tjejkör![]()
![]()
![]()
Ja den e ju en mongotard.... sådan skulle jag med vilja att en kille hade innan o inte någon fjäderlätt tös med klenben o snigelspårFreddola skrev:2322980Min hojj var "tjejjkörd" innan jag köpte den.
Fick den minst lika billigt som en "killkörd".
Billigare nästan.
Lindén skrev:2322998Ja den e ju en mongotard.... sådan skulle jag med vilja att en kille hade innan o inte någon fjäderlätt tös med klenben o snigelspår
![]()
Sne kickad o feg körd....=ras
Lindén skrev:2322931E det så det e![]()
Vi får ta en runda ihop på banan den som fegar först får sälja till tjejpris![]()
O jag e en feg sate så jag får sälja till överpris då ju![]()
Lindén skrev:2325622Inte fasen vet jag om jag vill köpa till överpris!
Show us some...*asg*Mitra skrev:2325752Det är skillnad på snigelspår och snigelspår![]()
Henkebenke skrev:2321163Skön kontring Sep!!
Tjejkörd=aldrig servad enl servicebok utan körd tills det rasar.
Därför köper jag aldrig tjejkört.![]()
NEB skrev:2321385Ursäkta men vad menas med snigelspår? Kommer från norrland så jag vet inte så mkt![]()
enchanter skrev:2326094Kan det inte vara så att om nu tjejer "generellt" sätt inte kan så mkt om motorer väljer då att lämna in den för service istället för att göra det själv .... en tanke bara ...
Visst, men det var inte det jag initierade. Vad jag menade var att hojen är körd tills något pajjar, alltså inte servad i förebyggande syfte. Kör man tills något rasar så blir det allvarliga fel. Nått i den stilen menade jag. Jag tror vi alla kan skriva under på att detta med att serva i förebyggande syfte inte är något som en del kvinnor ser som ett obligat. Detta är naturligtvis baserat på mina egna erfarenheter, så Gudrun Schyman eller Linda Skugge anhängare göre sig icke något besvär med att kontra med något jämlikhetssvammel.
Nu kör vi hoj och är glada, eller hur?![]()
![]()
Henkebenke skrev:2326365Mansgris därenchanter skrev:2326094Kan det inte vara så att om nu tjejer "generellt" sätt inte kan så mkt om motorer väljer då att lämna in den för service istället för att göra det själv .... en tanke bara ...
Visst, men det var inte det jag initierade. Vad jag menade var att hojen är körd tills något pajjar, alltså inte servad i förebyggande syfte. Kör man tills något rasar så blir det allvarliga fel. Nått i den stilen menade jag. Jag tror vi alla kan skriva under på att detta med att serva i förebyggande syfte inte är något som en del kvinnor ser som ett obligat. Detta är naturligtvis baserat på mina egna erfarenheter, så Gudrun Schyman eller Linda Skugge anhängare göre sig icke något besvär med att kontra med något jämlikhetssvammel.
Nu kör vi hoj och är glada, eller hur?![]()
![]()
![]()
Mitra skrev:
2Wheeldrive skrev:2320858Vafan ska alla tjejer ha mer betalt för sina hojar för? Så jävla förbannad! Fattar dom inte vad hojarna är värda eller är dom bara helt pantade???? .....
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |