Varför ska tjejer ALLTID ha mer betalt för sina hojar???

Status
Ej öppen för fler svar.
Men en gjorde det i tråden, men skitsamma, och det finns väl en prisguide på Mc precis som på bilar som de som säljer får gå in o kolla vad värdet ligger på, och är priset för högt, så händer det ju bara att hojen inte blir sålt, så enkelt är det...fattar inte heller vad ligga har med saken o göra i sammanhanget, har ni någon inbördes tävling eller?? Ligga gör jag gärna, om ni undrar....men då med mannen jag älskar, en underbar kille som har samma Mc intresse som jag har....Med honom och endast med honom.....:tummenupp

Undrar bara på vilka grunder du bygger det där att vi är sämre på???? Vi är inte sämre bara för man inte är en man, vi är bara olika, och då kan vi ju vända på det - Kan du laga ex en middag?? Kan du göra alla de sysslor en kvinna gör?? Bara för att du kanske inte kan vissa saker är du väl inte sämre, du är bara inte lika bra på just den saken, är min åsikt. Det finns alla sorter, och olika bra på olika saker, inte olika sämre....Allt jämnar nog ut sig i slutändan.:hej

Men en gjorde det i tråden, men skitsamma, och det finns väl en prisguide på Mc precis som på bilar som de som säljer får gå in o kolla vad värdet ligger på, och är priset för högt, så händer det ju bara att hojen inte blir sålt, så enkelt är det...fattar inte heller vad ligga har med saken o göra i sammanhanget, har ni någon inbördes tävling eller?? Ligga gör jag gärna, om ni undrar....men då med mannen jag älskar, en underbar kille som har samma Mc intresse som jag har....Med honom och endast med honom.....:tummenupp

Vad har ligga med att älska att göra?:va
Jag erbjöd dig mina sexuella tjänster och du börjar prata om att du gärna ligger men fast bara med mannen du älskar.
Sex är en sak, och älska är en annan sak. Fråga din kille snällt att du vill provköra 2wheeldrive så ska du nog få se att han släpper iväg dig en stund. Ska jag komma ner och öppna dörren eller kommer du upp???

Hahaha ni är sannerligen roliga måste jag erkänna, tänk om någon tog ert ligga på allvar, tror ni sket på er om det kom till kritan.....:arsele

hahaha man kan se saker olika...sexuella tjänster, är det med eller utan Rövavdrag...menar rotavdrag????Hahha och nej jag provkör verkligen inte någon, håller mig till en åt gången och släpper inte min pudding som jag dreglat efter sen början på 90 talet, han är mitt allt och är den enda jag överhuvudtaget ligger/ älskar med eller vad ni nu kallar det härinne.....Finns bara en för mig o det är han:kär

hahaha man kan se saker olika...sexuella tjänster, är det med eller utan Rövavdrag...menar rotavdrag????Hahha och nej jag provkör verkligen inte någon, håller mig till en åt gången och släpper inte min pudding som jag dreglat efter sen början på 90 talet, han är mitt allt och är den enda jag överhuvudtaget ligger/ älskar med eller vad ni nu kallar det härinne.....Finns bara en för mig o det är han:kär

Jag gav dig nu en chans att vara med en riktig man! En dominat Alfahane, Jag är rik och bra i sängen:fakta
Och när det kommer till kritan så är det nu du som går när jag drar fram annacondan:yoparty

Hej du där 2wheeldrive, spelar ingen roll om du är rik, eller bra i sängen, allt är relativt, min kille är allt jag vill ha, om så du är störst bäst o vackrast...Jag har bara ögon för en enda och det är min kille, jag behöver ingen med pengar, ingen som är bra i sängen, för med min kille har jag allt jag behöver......:banana

Anakondan, ja du har verkligen stora ord om dig själv, och bara så du vet så är det inte storleken som det handlar om, och dessutom har min kille allt jag vill ha.....Ingen kan någonsin ta hans plats, vare sig med det ena eller det andra..... :rofl

Hej du där 2wheeldrive, spelar ingen roll om du är rik, eller bra i sängen, allt är relativt, min kille är allt jag vill ha, om så du är störst bäst o vackrast...Jag har bara ögon för en enda och det är min kille, jag behöver ingen med pengar, ingen som är bra i sängen, för med min kille har jag allt jag behöver......:banana

Jaja, en hund blir ju jätteglad över soltorkade grisöron så vi alla är ju olika. God Natt!

Hej på er,

Nu får ni flytta över till OT om ni vill diskutera hundar, grisöron, prestationer i sängen mm. Detta är ett forum för hojar.

Mvh Peter

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...