Varför så f***ing feg??!?!

Bikerbitch skrev:
Nej och det är ganska trist faktiskt. Allt för många tar livet för givet. Dom inser inte att det kan ta slut imorrn. Det gäller att passa på, ta chanser och göra det man vill. Så, kom ihåg det nästa gång..! ;)

När det kommer från en tjej så ska ja verkligen ta åt mej. :)
Ska ta chansen nästa gång... bära eller brista

Du ger mej ingen pik nu va? Typ som om att jag ska ta chansen med dej? :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Bra, annars lär du ångra dig igen.
Nej, den chansen tog en kille för två år sen och vi har kilat stadigt sen dess :tuttar

:huvet Du ser.. jag har bara otur!! :hihi

(Hade för mej att ja läst nånstans att du har snubbe men tog chansen) :7peta

Bikerbitch skrev:
Det börjar fanimej bra du! Nästa gång du stöter på en singelbrud så full fräs bara.

Hur kan du få det här till att det skulle ha börjat bra?
Tycker inte att det gått bra nånstans.. :)

valmers skrev:
Bättre fly än illa fäkta?

Det heter loser, förövrigt.

Ber om ursäkt för min förskräckliga engelska, meningen va att det skulle ha varit fler oooo´n med men nu blev det bara två så jag framstår som en looser även vid stavning. Ber om ursäkt ännu en gång.

Hon stank säkert ostbåge. Dessutom var hon nog enormt ointresserad av sin bäckenbottenmuskulatur och därmed oerhört slapp. Bra att du inte gjorde nåt.

Bikerbitch skrev:
Du skrev ju precis att du tog chansen. Det är väl en bra början? ;)

Aha.. sorry, jag va inte med på den. Ja, det är ju sant, får utse dej till min försöks kanin, dock med händerna på täcket :hihi

Vill bara framhäva att jag inte är fullkomligt inkompetent när det gäller flickor, hade bara väldigt högt mindervärdeskomplex igår eftersom hon va en helt underbart vacker person och jag kände att jag inte spela i hennes division.
Ville behålla min karaktär :rolleyes:

Plåtniklas skrev:
Finns två ord. 'Lo Ser.'

Been there, done that. I mitt fall var det TVÅ flickor. Ja, jag ångrar mig ännu, sju år senare. :huvet

Jag kommer ångra mej när jag sitter och glor på min skrynkliga fru på ålderdomshemmet!!

Två flickor är väl inget att ångra... been there, done that :hihi

Vad tänkte du på? Såna här chanser kommer ju annars bara när man har stadigt sällskap!!?? :7peta
Och du är singel??? Jag finner inte ord....!!!! (eller jo...Loooooooser ;) )

(been there done that, jag vet hur det känns) :tungan

Hör att det talas en del om mig i tråden så jag måste lägga mig i. :D

Har gjort samma sak själv, men det har alltid varit något som inte känts rätt ivf. Men japanerna har ett talesätt som man kan försöka leva efter:

"Den som tänker för länge på nästa steg, kommer att tillbringa livet ståendes
på ett ben."

Betänk detta så slipper du stå som en Flamingo mitt i gatan hela livet.

Hepp

//D

Vem är det som tar bort mina inlägg lite hit å dit? :mad:

Bikerbitch ser ut som Britney Spears! HA nu fick jag det sagt för andra gången i denna tråd :tungan

Stoffer: Jag vet :rofl

Last edited:
Tåbbä skrev:
Vad tänkte du på? Såna här chanser kommer ju annars bara när man har stadigt sällskap!!?? :7peta
Och du är singel??? Jag finner inte ord....!!!! (eller jo...Loooooooser ;) )

(been there done that, jag vet hur det känns) :tungan

Vad jag tänkte på??? Inte en aning... tänkte väl kanske att hon inte skulle ha sån tur att få ha nattliga aktiviteter med mej :3freak

Singel..? Ja, väldigt singel! :banana

loser skrev:
Hör att det talas en del om mig i tråden så jag måste lägga mig i. :D

Har gjort samma sak själv, men det har alltid varit något som inte känts rätt ivf. Men japanerna har ett talesätt som man kan försöka leva efter:

"Den som tänker för länge på nästa steg, kommer att tillbringa livet ståendes
på ett ben."

Betänk detta så slipper du stå som en Flamingo mitt i gatan hela livet.

Hepp

//D

Det där stämmer in bra på mej du... i dom flesta fall!! Tyvärr... :mad:
Nästa gång ska ja inte vara nån jefla flamingo iallafall...
Men jag måste intala mej att hon skulle ha tackat nej.. känns bättre då. :3freak

mjukis skrev:
Vad jag tänkte på??? Inte en aning... tänkte väl kanske att hon inte skulle ha sån tur att få ha nattliga aktiviteter med mej :3freak

Singel..? Ja, väldigt singel! :banana

Komm-ihåg-lapp tills nästa gång: Det är bättre att ångra nånting man gjort, än nånting man inte gjort :tummenupp

Tåbbä skrev:
Komm-ihåg-lapp tills nästa gång: Det är bättre att ångra nånting man gjort, än nånting man inte gjort :tummenupp

Kunde inte ni inte ha varit där igår och pushat mej?

Fast då kanske ni framåt killar hade snott henne från mej helt o hållet... fan vad man kan bli förstörd för en bruds skull

Twosaint skrev:
asså, jag är fan skeptisk till sillisar. Tycker bättre om ett äkta par där tyngdlagen inte tagit ut sin rätt (alltså ska dom inte vara över 20 ).
Jo jag med men det går inte att komma ifrån att det ser fruktansvärt sexigt ut på rätt person, och hon va rätt person!
Över 20?? lite gammalt va?? :hihi

mjukis skrev:
Det där stämmer in bra på mej du... i dom flesta fall!! Tyvärr... :mad:
Nästa gång ska ja inte vara nån jefla flamingo iallafall...
Men jag måste intala mej att hon skulle ha tackat nej.. känns bättre då. :3freak

Nej, betänk istället nu vad hon gick miste om. Det är hennes förlust, inte din. Tänk positivt!

//D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back