Varför så f***ing feg??!?!

mjukis skrev:
Tänker så hela tiden ska jag lova dej... :)

I det här läget kan du inte tänka positivt, du har klantat dig nåt så in i helvete. Vore jag du skulle jag gå och lägga mig och inte gå upp förrän om en vecka när ångesten har börjat avtagit sakta men säkert. Den är lagom borta till nästa gång, då du säkerligen gör om samma sak. Hur kunde du? Tänk vilka :tuttar och vilken :arsele du gick miste om, hade varit minnen för livet som du hade kunnat tänka på när frugan på ålderdomshemmet vill ha sig en omgång och potensen sviker.

Dee_cati skrev:
I det här läget kan du inte tänka positivt, du har klantat dig nåt så in i helvete. Vore jag du skulle jag gå och lägga mig och inte gå upp förrän om en vecka när ångesten har börjat avtagit sakta men säkert. Den är lagom borta till nästa gång, då du säkerligen gör om samma sak. Hur kunde du? Tänk vilka :tuttar och vilken :arsele du gick miste om, hade varit minnen för livet som du hade kunnat tänka på när frugan på ålderdomshemmet vill ha sig en omgång och potensen sviker.

Jävlar, rakt av vid ankelknölen!
Du måste ju inse att jag mår dåligt så du kan ju inte komma med såna inlägg, vi killar ska ju hålla ihop och trösta varandra.. eller hur va det nu igen :hihi

Iof så hade jag sågat dej lika mkt om det hade varit tvärtom :3freak

Jag sprang omkring med en digital systemkamera hela kvällen och plåtade så den hade garanterat hängt med upp på rummet om jag hade skött mina kort rätt! (som ju alla vet att jag inte gjorde)
Brände nog av ett 30tal kort på henne under kvällen, väntar bara på tillgång till bilderna.. :banana

mjukis skrev:
Jävlar, rakt av vid ankelknölen!
Du måste ju inse att jag mår dåligt så du kan ju inte komma med såna inlägg, vi killar ska ju hålla ihop och trösta varandra.. eller hur va det nu igen :hihi

Iof så hade jag sågat dej lika mkt om det hade varit tvärtom :3freak

Jag sprang omkring med en digital systemkamera hela kvällen och plåtade så den hade garanterat hängt med upp på rummet om jag hade skött mina kort rätt! (som ju alla vet att jag inte gjorde)
Brände nog av ett 30tal kort på henne under kvällen, väntar bara på tillgång till bilderna.. :banana

Vad säger man, endast sanningen kan få dig på rätt fot i det här läget, inte ens mamma kan tycka så mycket synd om en i ett sånt så att man börjar må bra. Men vafan väntar du på, ring och säg att du sitter i bilen och är på väg. Än kan du få tillbaka äran i behåll.
Jag har ångrat att jag har gjort saker istället för att inte ha gjort dem men det har ju att göra med att man redan hade det varmt hemma i sängen. Så numera kollar jag inte ens åt vackra fruntimmer för killar har ju som alla vet vare sig självdisciplin eller karaktär. Men i ditt fall vet jag inte vad man ska kalla det.... :va

Dee_cati skrev:
Vad säger man, endast sanningen kan få dig på rätt fot i det här läget, inte ens mamma kan tycka så mycket synd om en i ett sånt så att man börjar må bra. Men vafan väntar du på, ring och säg att du sitter i bilen och är på väg. Än kan du få tillbaka äran i behåll.
Jag har ångrat att jag har gjort saker istället för att inte ha gjort dem men det har ju att göra med att man redan hade det varmt hemma i sängen. Så numera kollar jag inte ens åt vackra fruntimmer för killar har ju som alla vet vare sig självdisciplin eller karaktär. Men i ditt fall vet jag inte vad man ska kalla det.... :va

Jag har karaktär och sån jefla självbevarelsedrift.. jag är även väldigt ödmjuk :hihi
Funderat på att ringa nu men vad fan hjälper det... men "the chase is better than the catch" och här får man nog jaga lite så det kanske skulle vara något att ta tag i.. :)

Jakten är i 99% av fallen roligare än bytet av någon konstig anledning. Men visst, när de ändå ligger där och ber om det så kan man väl göra dem en tjänst? Så man skulle kunna säga att du var väldigt elak mot henne, och ser hon på samma sätt så är det ju kört för dig :gnissla

Dee_cati skrev:
Jakten är i 99% av fallen roligare än bytet av någon konstig anledning. Men visst, när de ändå ligger där och ber om det så kan man väl göra dem en tjänst? Så man skulle kunna säga att du var väldigt elak mot henne, och ser hon på samma sätt så är det ju kört för dig :gnissla

Känns som om jag är :brinnerup där men what the fuck, ska fixa nummret o ringa fan i mej.. kan ju inte gå mer än åt helvete och bli utskrattad.. lovar att återkomma med resultatet så du får det ett ännu godare skratt.. eller förhoppningsvis bli helt förstummad över att jag har lyckats :hihi

hehe, gissar på ett gott skratt men för din skull så får jag väl hoppas på att bli förstummad då.... :D

Dee_cati skrev:
hehe, gissar på ett gott skratt men för din skull så får jag väl hoppas på att bli förstummad då.... :D

Känns som om du gissar rätt men nu ska vi hoppas på det bästa.. :hihi

Går det hem springer ja till tjorren o tjackar en triss.. (tränar lite på slang, hon e ju från tokholm)

Kan dock inge slang för springa, går, hem och det... :va

mjukis skrev:
Man vet om att det ligger en förbannat fin flicka i sina stringtrosor och svankar under täcket på sitt hotellrum. Ni vet en sån liten porrig dam, med perfekt solbränd hud, fina gluteus som bara uppmanar att man ska lägga handen på och massera lite, hamstrings som får Cory Everson att framstå som otränad :Bugar givetvis utrustad med :tuttar modell kirurgi!
Själv har man, efter en massa ögonkontakt och lite flört med damen i fråga,(hon hade en personlighet som skulle få vem som helst att mjukna) gått av passet kl 0400 och behöver bara ringa upp till rummet och fråga om hon vill ha lite nattligt sällskap av den bättre sorten, men nej... det gör man inte :pangihuve Man går hem, :confused: har fet ångest för att man inte ens provade, inte ens lönt att dra en tarsan, somnar efter många vändningarna för att vakna några timmar senare med ännu mer ångest för att ens drömkvinna har gått en om intet, hon sitter väl i bilen påväg till sthlm :gråta
Tur att solen sken när man gick upp så man kunde tömma sina aggressioner på hojen :hihi

Jag bara måste ventilera mej lite, någon mer som gjort samma dumma misstag!?

/Loosern

ps. nu tar jag givetvis för givet att hon ville ha mej bad och bara låg och väntade på att jag skulle komma o knacka på, för sånt bra självförtroende har man ju iaf! :va :hihi
hon är på sitt rum och du är vart ????

Ravetrancer skrev:
hon är på sitt rum och du är vart ????

I receptionen till hotellet efter mitt pass, står i dörren där.... inte dörren till repan men.. ja du fattar..

Edit: när du ändå är här.. när ska festpengarna senast vara insatta och ska man betala lotterna i förväg? tänkte ju göra bort mej på eran fest oxå.. :hihi

Last edited:
mjukis skrev:
I receptionen till hotellet efter mitt pass, står i dörren där.... inte dörren till repan men.. ja du fattar..

Edit: när du ändå är här.. när ska festpengarna senast vara insatta och ska man betala lotterna i förväg? tänkte ju göra bort mej på eran fest oxå.. :hihi
hade det vart jag, vet inte om jag e störd men, så hade jag lätt knackat på hos henne, det har funkat med såna kontakter mång ggr, och många mer ggr så har man nog framstått som ett psyko, men visst det funkar ibland, och varför inte ta chansen:)

Ravetrancer skrev:
hade det vart jag, vet inte om jag e störd men, så hade jag lätt knackat på hos henne, det har funkat med såna kontakter mång ggr, och många mer ggr så har man nog framstått som ett psyko, men visst det funkar ibland, och varför inte ta chansen:)

Jag va så nära.. stod i trappan upp men va fan.. verkar som om jag är född som en vekling. Verkar som om ja inte kan ta ett nej.. lite undermedvetet.. :huvet

mjukis skrev:
Jag va så nära.. stod i trappan upp men va fan.. verkar som om jag är född som en vekling. Verkar som om ja inte kan ta ett nej.. lite undermedvetet.. :huvet
vafan menar du, om du är man så är du väl för fan man nog att ta ett nej, och nej betyder ju inte nej alltid hehehe:)

mjukis skrev:
Jo jag med men det går inte att komma ifrån att det ser fruktansvärt sexigt ut på rätt person, och hon va rätt person!

hmm jo det gör det, ser ju bra ut, snygga blir dom oxå. Men att ta på och leka, klämma och dra å sånt....då är jag skeptisk

Ravetrancer skrev:
vafan menar du, om du är man så är du väl för fan man nog att ta ett nej, och nej betyder ju inte nej alltid hehehe:)

Va fan tänkte ja inte på det för!! :huvet Att ett nej inte alltid betyder ett nej :rolleyes:

Hon är borta nu.. bara att inse, verkar inte så lätt att få tag på ngt nummer heller.. :( Men skam den som ger sej, jag ska ha henne! :hihi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back