Man vet om att det ligger en förbannat fin flicka i sina stringtrosor och svankar under täcket på sitt hotellrum. Ni vet en sån liten porrig dam, med perfekt solbränd hud, fina gluteus som bara uppmanar att man ska lägga handen på och massera lite, hamstrings som får Cory Everson att framstå som otränad
givetvis utrustad med
modell kirurgi!
Själv har man, efter en massa ögonkontakt och lite flört med damen i fråga,(hon hade en personlighet som skulle få vem som helst att mjukna) gått av passet kl 0400 och behöver bara ringa upp till rummet och fråga om hon vill ha lite nattligt sällskap av den bättre sorten, men nej... det gör man inte
Man går hem,
har fet ångest för att man inte ens provade, inte ens lönt att dra en tarsan, somnar efter många vändningarna för att vakna några timmar senare med ännu mer ångest för att ens drömkvinna har gått en om intet, hon sitter väl i bilen påväg till sthlm
Tur att solen sken när man gick upp så man kunde tömma sina aggressioner på hojen
Jag bara måste ventilera mej lite, någon mer som gjort samma dumma misstag!?
/Loosern
ps. nu tar jag givetvis för givet att hon ville ha mej bad och bara låg och väntade på att jag skulle komma o knacka på, för sånt bra självförtroende har man ju iaf!

givetvis utrustad med
modell kirurgi!Själv har man, efter en massa ögonkontakt och lite flört med damen i fråga,(hon hade en personlighet som skulle få vem som helst att mjukna) gått av passet kl 0400 och behöver bara ringa upp till rummet och fråga om hon vill ha lite nattligt sällskap av den bättre sorten, men nej... det gör man inte
Man går hem,
Tur att solen sken när man gick upp så man kunde tömma sina aggressioner på hojen
Jag bara måste ventilera mej lite, någon mer som gjort samma dumma misstag!?
/Loosern
ps. nu tar jag givetvis för givet att hon ville ha mej bad och bara låg och väntade på att jag skulle komma o knacka på, för sånt bra självförtroende har man ju iaf!