Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var för att dina fransar var nära att fastna i ekrarna...
Men cafe racers,motarder, streatfighters, nakenhojar ja alla hojar utan helkåpa är inte dem heller välkomna.? Antar jag med får ta en funderare då,jag kör ju trots allt nakenhojHmmm sporthoj är ett forum för alla som kär snabb motorcykel. Snabb motorcykel i min värld är iallafall super sport hojar byggda för banåka o.s.v.
Inte glidare och kromslädar.
Vilken PMS mentalitet det har blivit här då. Läs vad som står om sporhoj. Hur många av dom besöken kör en sprothoj? dvs mc med helkåpa. Hälften av forumet handlar ju om andra hojjar, motard eller streetfighters, bobber och cafe byggen. Ska det stängas ner?
Drick mer PIVO och va glada istället, det blir snart mc väder igen.
Христос воскрес
Men cafe racers,motarder, streatfighters, nakenhojar ja alla hojar utan helkåpa är inte dem heller välkomna.? Antar jag med får ta en funderare då,jag kör ju trots allt nakenhoj![]()
Men allt du tar med i din text ovanför är ju sportigt och ger en adrenalin kick. En kromsläde är allt annat än sportigt alternativt upphetsande.
Sant men måste det till en pms mentalitet för för att det inte är en sporthoj han kör just nu?
Apsnabb cykel är väl ändå inte en 600? Det finns ju glidarhojjar med en grymt vrid i som hänger med en plastraket rätt bra upp till 100km/h. Så var drar man gränsen för forummet? Ska man gå på storlek på motorn eller vad?
Där var någon som skrev att de skulle varit avundsjuka för att de inte kan köra sporthoj.
Fan va roligt de hade sett ut om min 60 åriga far bytar ut sin HD mot en R1 . Tänk till lite liksom..
Glidaråkarna brukar dessutom ha mycket mer gemensamma och trevligare träffar då jag fått köra deras rally ibland med just glidare när farsan jobbat och mamma vill med. De finns inget i deras körningar som gör en nervös för att idioten bak en ska köra på mig hela tiden
Men vi tycker olika.
En 600 cc är allt annat än apsnabb för den inbitna men för en nybörjare som precis börjat med sitt a-kort är den väldigt mäktig och betäckningen RR gör att f-bolagen tycker den tillräckligt farlig för att man ska få en premie på 30k+ på en man som är 30 år trots att hojen knappt är värd 70
Men jag anser mig själv ha börjat i rätt ända för att regga mig på detta forum och kunna växa in i det med förutsättningar som är grundpelare för det samma..
Zivio,skål![]()
Men allt du tar med i din text ovanför är ju sportigt och ger en adrenalin kick. En kromsläde är allt annat än sportigt alternativt upphetsande.
Än en gång så är det inte hojen som kostar att reparera utan själva föraren, då skiljer det nog en del på RR och blysläde.![]()
Är man nyreggad, har färskt kort och kör en förvuxen moped borde man ta det liiiite lugnt med fördömandet av vad annat folk här på forumet väljer att åka med...![]()
Fb betar inte en reparation av föraren det gör landstinget och dessa pengar betalar du via din inkomstdeklaration inte mc försäkring.
Att en rr är dyrare i försäkring har att göra med oddsen om du kommer vara en lönsam kund eller en kund som kommer kosta fb penga är högre.
Lika så ska man inte på ett forum för sporthojar ställa diverse krav eller tro att man ska bli struken medhårs när man inte faller in i forumets grunder.
Sporthoj = Apsnabb cykel som kostar multum att försäkra och kräver ett ex antal liv om året. Costum aka glidare!= att sitta i skinnsoffan hemma och enda skillnaden är att den rör på sig då man vrider på ett handtag.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |