Varför ogillas glidarpersoner?

Där var någon som skrev att de skulle varit avundsjuka för att de inte kan köra sporthoj.

Fan va roligt de hade sett ut om min 60 åriga far bytar ut sin HD mot en R1 . Tänk till lite liksom..

Glidaråkarna brukar dessutom ha mycket mer gemensamma och trevligare träffar då jag fått köra deras rally ibland med just glidare när farsan jobbat och mamma vill med. De finns inget i deras körningar som gör en nervös för att idioten bak en ska köra på mig hela tiden :D

Men vi tycker olika.

Nu borde du nog tänka till lite extra och dessutom försöka tänka rätt. ;) Mina föräldrar köpte min Ducati ST4s och de är ca 65...

@TS: Kör vilken hoj du vill och jag kommer ändå hälsa och säga hej ifall vi springer på varandra, men efter du haft kortet ett tag så ska du ju så klart prova lite olika hojar och se vilken som verkar roligast.

Nu borde du nog tänka till lite extra och dessutom försöka tänka rätt. ;) Mina föräldrar köpte min Ducati ST4s och de är ca 65...

@TS: Kör vilken hoj du vill och jag kommer ändå hälsa och säga hej ifall vi springer på varandra, men efter du haft kortet ett tag så ska du ju så klart prova lite olika hojar och se vilken som verkar roligast.
Såg en 65+ som gick omkring med ett gammalt 80 tals skinnställ på sej.Såg sen när han kom körandes på sin hoj En ganska så ny R1a

Såg en 65+ som gick omkring med ett gammalt 80 tals skinnställ på sej.Såg sen när han kom körandes på sin hoj En ganska så ny R1a

Fetaste vore ju om han sen med silvertejps"puckar" drar knät i backen förbi fjunisarna som slipar puckarna på Dainesestället hemma i garaget!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman