Varför har vi en blindtarm?

Nyteknik skrev:
Bröllopsresans destination?

I så fall: :tummenupp
'
Inte såtillvida du inte har tumme med högre makter och kan förflytta oss i tid och rum, elller få min ekonomi att växa (förbön handpåläggning allt har testats, men ekonomin är bara slak och död) :D

Vi får se vart kosan bär.

gladh

gladh skrev:
Inte såtillvida du inte har tumme med högre makter och kan förflytta oss i tid och rum, elller få min ekonomi att växa (förbön handpåläggning allt har testats, men ekonomin är bara slak och död) :D

Vi får se vart kosan bär.

gladh

Tyvärr är mina böner inte mycket att ställa sitt hopp till. Ni får säkert en lyckad bröllopsresa oavsett destination. :hej

Någon som hört nåt från Gladh?

Eftersom han inte skrivit här på ett tag får vi nog betrakta honom som fysiskt förflyttad. Ännu ett mirakel, alltså. Tydligen hade han tjänat ihop mer frequent flyer-poäng hos den Store Trafikledaren i Skyn än vad jag har gjort, för själv är jag fortfarande strandad på jobbet i gamla Svedala.... :va

Kjelle skrev:
Någon som hört nåt från Gladh?

Eftersom han inte skrivit här på ett tag får vi nog betrakta honom som fysiskt förflyttad. Ännu ett mirakel, alltså. Tydligen hade han tjänat ihop mer frequent flyer-poäng hos den Store Trafikledaren i Skyn än vad jag har gjort, för själv är jag fortfarande strandad på jobbet i gamla Svedala.... :va

Tyvärr, dethär fungerar helt enkelt inte. Jag ger det max 3 dagar till av väntan på förflyttning. Funkar det inte då så kommer jag att gå över till trancedental meditation för att levitera till Mauritius.

Kan kokosdrinkar bli härskna?

gladh

Tja, kan funka. Själv tänkte jag gå i regressionsterapi. Kanske jag har varit på Mauritius i något av mina tidigare liv? Fast det slutar väl i gamla Sverige under digerdöden eller så, eller i skyttegravarna vid Somme....

Edit: Man kanske skulle önska sig ett längre ben under tiden? Kan se coolt ut, med platåstövlar modell Gene Simmons på ena benet och fotriktiga Birkenstocksandaler på det andra. :yoparty

gladh skrev:
Kan kokosdrinkar bli härskna?
gladh

Om man väntar så länge med att dricka den att den hinner härskna så måste man vara på ett förbanat sömnigt ställe....

Fast om cocosen INTE härsknar, trots lååång väntan, 45 grader i skuggan och 104% luftfuktighet är det sannolikt ÄNNU ett bevis på existensen av en högre Makt! :tummenupp

Kjelle skrev:
Fast om cocosen INTE härsknar, trots lååång väntan, 45 grader i skuggan och 104% luftfuktighet är det sannolikt ÄNNU ett bevis på existensen av en högre Makt! :tummenupp

Halleluja :Bugar

Jag raporterar om kokosstatusen när jag väl fått ordning på själva starten i levitationen.

gladh

Kjelle skrev:
Tja, kan funka. Själv tänkte jag gå i regressionsterapi. Kanske jag har varit på Mauritius i något av mina tidigare liv? Fast det slutar väl i gamla Sverige under digerdöden eller så, eller i skyttegravarna vid Somme....
...

Det där behöver du inte oroa dig för. Har du aldrig tänkt på att nästan alla som refererar till tidigare liv har solskenshistorier att berätta? Varför har man tex aldrig hört talas om någon som dog i Digerdöden som en utmärglad tonåring som aldrig fått ett rejält mål mat??

Så sån däringa regressionsterapi låter safe.

gladh skrev:
Halleluja :Bugar

Jag raporterar om kokosstatusen när jag väl fått ordning på själva starten i levitationen.

gladh

Starten är inte så farlig, det är värre med själva landningen. Och navigationen! Jag menar, Ramallah tex är inte så kul så här års. Och det kan vara svårt att få tag på färska kokosnötter.

Chrille skrev:
Det där behöver du inte oroa dig för. Har du aldrig tänkt på att nästan alla som refererar till tidigare liv har solskenshistorier att berätta? Varför har man tex aldrig hört talas om någon som dog i Digerdöden som en utmärglad tonåring som aldrig fått ett rejält mål mat??

Så sån däringa regressionsterapi låter safe.

Fast visst är själva konceptet lite tilltalande? Jag menar, tänk att leva tex som Ozzy Osbourne, dö vid sisådär 60 (efter att ha varit i stort sett halvdöd under ett tiotal år), men sedan få chansen att återfödas till något helt annat? Man kan ju tex prova en Gandhi/Moder Teresa-typ nästa gång, som totalkontrast.

Slår gör-bort-dig-en-gång-och-brinn-i-en-sjö-av-eld-för-evigt-modellen rejält, i varje fall. :tummenupp

Hinduism kanske vore något? Fast då skulle man få problem med varenda jävla fluga på visiret, förstås. :huvet

Kjelle skrev:
Starten är inte så farlig, det är värre med själva landningen. Och navigationen! Jag menar, Ramallah tex är inte så kul så här års. Och det kan vara svårt att få tag på färska kokosnötter.

Om jag nu väl får ordning på dethär "sök-dig-in-i-dig-själv-och-mässa-"aoom-aoom" så borde jag väl genom min innre önskning kunna likt en brevduva söka mig rätt eller :confused:
Fast jag misstänker att det enda som kommer att hända är att mina fötter växer ut en decimeter.

gladh

.

sandstream71 skrev:
Den har säkert använts till nåt men eftersom gud inte skapade människan (för då hade vi ju inte haft den...) utan vi utvecklas hela tiden så kommer den säkert att försvinna med tiden, precis som simhuden mellan tårna har gjort.

ja vissa har inte ens tid å vänta tills den försvinner å opererar bort den

mb skrev:
Klart som fan du inte lyckas med det mantrat. Testa istället:

Yyyaaama-yaama-yama-ha

Tänkto nog snarare prova "hooonnnnnnnnnnnnnnnn-hoooooonnnnnnnnnnn-hhhhooooonnnnnnnn-daaaaaaaaa.

Skam den som ger sig.

gladh

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma