varför ger mcföraren fingret?

Marklund

www.skeptikerpodden.se
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
zx9r-98
snubblade över detta lilla klipp av vad som kunde ha blivit en riktigt otäck olycka mellan mc och bil, vad jag inte förstår är varför mc:n verkar ge fingret åt bilarna som han nästan krockade med.

så vitt jag kan se så är det ju hans eget fel som kom över på fel sida, rätta mig gärna om jag är helt ute och cyklar nu.

hoppas inte att det här har varit uppe tidigare, sökte men har inte hittat något.

http://www.eblogx.com/Videos--Das-war-knapp-10225.html

Helt klart för att det var bilisternas fel.
Vad hade dom att göra på en bra mc-väg. :va

Måste hålla med tidigare talare, man blir less när bilister är ute på racerbanan och stör!

För att han tycker han är en jävligt duktig förare o bilisterna borde vara nån annanstans.. tyvärr alldeles för vanligt beteende även bland folk här.

Så sant som det var sagt. Vem tror han skulle skadas om han smällde med en bil?! Klart man beter sig illa i trafiken rätt ofta, men en bil är hårdare än en hoj. Tyvärr finns den andra på vägen det är ju bara att acceptera.

Är du säker på att han ger fingret? Så ser ut som han slår sig på huvudet (typ oj det var nära) :D

Jag tror att det är hög tid för den föraren att gå en kurs och prova sin hoj på bana. Det är faktiskt möjligt att luta hojen mer än 10 grader då det svänger. Då slipper man kana ut i fel fil.

Om fingret så var han nog mest skärrad och ville va outlaw för sin bakomvarande polare.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT