varför ger mcföraren fingret?

Marklund

www.skeptikerpodden.se
Gick med
14 Sep 2008
Ort
hemma
Hoj
zx9r-98
snubblade över detta lilla klipp av vad som kunde ha blivit en riktigt otäck olycka mellan mc och bil, vad jag inte förstår är varför mc:n verkar ge fingret åt bilarna som han nästan krockade med.

så vitt jag kan se så är det ju hans eget fel som kom över på fel sida, rätta mig gärna om jag är helt ute och cyklar nu.


hoppas inte att det här har varit uppe tidigare, sökte men har inte hittat något.


http://www.eblogx.com/Videos--Das-war-knapp-10225.html
 
Helt klart för att det var bilisternas fel.
Vad hade dom att göra på en bra mc-väg. :va
 
Måste hålla med tidigare talare, man blir less när bilister är ute på racerbanan och stör!
 
För att han tycker han är en jävligt duktig förare o bilisterna borde vara nån annanstans.. tyvärr alldeles för vanligt beteende även bland folk här.

Så sant som det var sagt. Vem tror han skulle skadas om han smällde med en bil?! Klart man beter sig illa i trafiken rätt ofta, men en bil är hårdare än en hoj. Tyvärr finns den andra på vägen det är ju bara att acceptera.
 
Är du säker på att han ger fingret? Så ser ut som han slår sig på huvudet (typ oj det var nära) :D
 
Jag tror att det är hög tid för den föraren att gå en kurs och prova sin hoj på bana. Det är faktiskt möjligt att luta hojen mer än 10 grader då det svänger. Då slipper man kana ut i fel fil.

Om fingret så var han nog mest skärrad och ville va outlaw för sin bakomvarande polare.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top