Varför går det så dåligt för Rossi...

Status
Ej öppen för fler svar.
Efter Aragón:

Stoner
31 vinster på 97 starter i högsta klassen. 31,9 %
38 vinster på 158 starter i alla tre klasser. 24 %

Rossi
79 vinster på 195 starter i högsta klassen. 40,5 %
105 vinster på 255 starter i alla tre klasser. 41,1 %

Efter Aragón:

Stoner
31 vinster på 97 starter i högsta klassen. 31,9 %
38 vinster på 158 starter i alla tre klasser. 24 %

Rossi
79 vinster på 195 starter i högsta klassen. 40,5 %
105 vinster på 255 starter i alla tre klasser. 41,1 %

Det ät för att farbror Vale fick några enkla år utan Stoner som motståndare. Kika på statistiken för åren de varit i samma klass. Stoner har varit för Vale oftare än tvärtom, men Rossi har tagit sig i mål oftare vilket ger titlarna.

Last edited:
Dennis Noyes twittrade nyss följande angående testet Ducati/Rossi gjorde på Jerez.

“@DennisNoyes: Got a credible tip that Rossi was ON THE PACE of Stoner Honda 1000cc) at Jerez test and that he was smiling like a cheshire cat at day´s end”

Dennis Noyes twittrade nyss följande angående testet Ducati/Rossi gjorde på Jerez.

“@DennisNoyes: Got a credible tip that Rossi was ON THE PACE of Stoner Honda 1000cc) at Jerez test and that he was smiling like a cheshire cat at day´s end”

Kul om det stämmer :)

Kan folks ovilja att engagera sig politiskt kanske bero på att de som kritiserar sätts i fängelse?

När du tröttnat på Kina så kan jag rekommendera Nordkorea och Kuba, ingen som vill rösta där heller och alla har det jättebra :rolleyes:

Läst för mkt aftonbladet och rest för lite ?
Du behöver en reality check, Big time.

Jag blir ju så avundsjuk på dig därhemma i samhall sverige hahahaha...

Om jag flyttar till kuba lr nordkorea, Lr bor kvar hemma i sverige, kan jag ju inte gå på F1, Köra sporthoj på bana inom 45 min när jag vill, Ta en cayenne v8 till jobbet på nya 3 filiga, Ibland 4 filiga vägar, Äta hard rock burgare när jag vill, Ta ett par hooters burritos när jag vill, Få en 1 timmes helkropps olje massage med happy ending för 200 sek, Ta en long island ice tea på 477 meters höjd för 80sek, köpa en breitling, TAG osv 40% billigare än dig, Skräddarsy en Ermengildo Zegna 50% billigare än dig, Få en porsche experience dag gratis, Äta rysk kaviar och dricka unlimited moet på mazda/infinity showroom gratis, Köra Evo9 på bana en hel dag för 500 sek, Åka halfpipe året runt, Gå och se fotboll mot världens toppklubbar inför 30-50.000 åskådare året runt, Gå på high end klubbar som tar 2.000 pers varje dag, Flyga till thailand, fillippinerna, Tokyo lr seoul t/r för 2-3000 sek, Köpa samtliga japanska hojar skatte och tullfritt om de ej ska reggas. mm mm mm mm

Ja, Listan på vad man kan uppleva i den JäTtefArLiGa diktaturen där man dödar och kväser alla är lång och obegriplig för en insnöad töntsvensk som rest några charter resor och läst skvallerpress som mest. Wake up...

Mvh

Undrar vem det är som ska vakna upp och lära sig lite om vem som betalar priset i en diktatur.

Men, vad har ovanstående två inlägg med "Varför går det så dåligt för Rossi..." att göra. Säkert intressat för vissa, men inte i denna tråd troligen.

Jupp, kul om Noyes twitter stämmer.

Undrar vem det är som ska vakna upp och lära sig lite om vem som betalar priset i en diktatur.

Ok, Och du ska lära mig hemifrån Svedala då lr ????

Läs, 5 års boende/arbete på plats. jobbar på både sk fattiga och rika ställen.

Har mååååånga anställda under och över mig. Samt kollegor från mååååånga länder omkring mig.Så min reality check är clear.

Hur mkt har du upplevt på plats ?

Och till övriga, Jag ursäktade mig innan för OT. Men det blev visst sk flamebait.

Eh, va...?

2960 personer dömdes till döden april–juni 2001. 30 varje dag i 3 månader. Jo, de är överlägsna.

http://www4.amnesty.se/~kina/aisarbetetikina/dodsstraff.php

Ohhh, statistik från 2001. Intressant....

Om du nu har såna problem med det straffet så får du börja planera dina resor framöver. Du kan ju inte åka till thailand, Vietnam, Asien i övrigt, USA, Större delen av mellanöstern, Afrika, Central amerika, Syd amerika, m fl m fl.

Din värld krympte just rätt mkt haha...

Det ät för att farbror Vale fick några enkla år utan Stoner som motståndare. Kika på statistiken för åren de varit i samma klass. Stoner har varit för Vale oftare än tvärtom, men Rossi har tagit sig i mål oftare vilket ger titlarna.
Lite som att skryta över att ha vunnit fler matcher i Elitserien men färre SM-guld :rolleyes:

Ja, Listan på vad man kan uppleva i den JäTtefArLiGa diktaturen där man dödar och kväser alla är lång och obegriplig för en insnöad töntsvensk som rest några charter resor och läst skvallerpress som mest. Wake up...
De som har det bra i diktaturer klagar sällan. Tycker du ska slå en pling till Amnesty och berätta hur det ligger till :tummenupp

Jag har en bekant som bott och jobbat många år i Kina så jag har rätt bra koll och baserar inte mina åsikter om landet på vad som står i någon kvällstidning.

ni kan väl pennfäkta med pm småtjejer,vi andra vill läsa en fullkomligt meningslös tråd där svenska internetvetare lär italienarna vett.
precis som i aftonbladet...

det är vinter och det finns inget annat att läsa som svar på nästa fråga ni kommer att ställa tillbaka.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien