phastasphuk
blubb blubb
Den vill ha VARV, massor med varv annars blir den ledsen och grinig
(annars skulle jag bara dra upp tomgången, brukar oftast vara det på stora stånkor med låg tomgång att dom dör när man gasar lite för mycket)
(annars skulle jag bara dra upp tomgången, brukar oftast vara det på stora stånkor med låg tomgång att dom dör när man gasar lite för mycket)