Varför bil i profil

M.G.F skrev:
Nu syftade jag inte på att Porschen skulle vara dyr i försäkring men du kan ju kolla upp vad en 360 Modena '05 kostar skriven på dig så hajar du nog vad jag menar med dyr försäkring. Ventilerna vet jag hur det ligger till med på Ferrari men om du har något nytt att komma med så go ahead.

Har inget intresse av Ferrari, tycker inte dom är värda pengarna och man kan inte använda dom året runt. Angående ventilerna så kan du inte mena allvar när du säger att man måste justera dom efter varje körning utan man följer serviceintervaller precis som på andra bilar dock aningen tätare.

Kleiv skrev:
Har inget intresse av Ferrari, tycker inte dom är värda pengarna och man kan inte använda dom året runt. Angående ventilerna så kan du inte mena allvar när du säger att man måste justera dom efter varje körning utan man följer serviceintervaller precis som på andra bilar dock aningen tätare.

gaaaah. INGET INTRESSE AV FERRARI!?!! :gråta :skrämd
Det går ju bara inte! Jag är helt torsk. Min HUND heter Ferrari ffs!

Sofiiaa skrev:
gaaaah. INGET INTRESSE AV FERRARI!?!! :gråta :skrämd
Det går ju bara inte! Jag är helt torsk. Min HUND heter Ferrari ffs!

Om jag hade bredare ekonomi och hade ett stort garage så skulle en Ferrari få stå i mitt garage, Enzo, 360, 430 dock ingen annan :)

Ps. Tror att mina föräldrar bor granne med dig. Ds.

Kleiv skrev:

Jo jag menar allvar. Varje månad ska den in på ventiljustering bland annat. Om man kör normalt, dvs. lite bana och hårdare än gubbj-vlarna som ligger och fiser på 2:an i stan.

M.G.F skrev:
Jo jag menar allvar. Varje månad ska den in på ventiljustering bland annat. Om man kör normalt, dvs. lite bana och hårdare än gubbj-vlarna som ligger och fiser på 2:an i stan.

Vilka modeller tänker du på? är det något gammalt skräp du menar?

Har bra kontakt med en som handlar med Ferraribilar och enligt honom så är detta nonsens, han handlar iofs med lite nyare typ -98 och framåt.

Kleiv skrev:
Vilka modeller tänker du på? är det något gammalt skräp du menar?

Har bra kontakt med en som handlar med Ferraribilar och enligt honom så är detta nonsens, han handlar iofs med lite nyare typ -98 och framåt.

Det är väl ungefär alla bilar fram till 97/98. De nyare har jag bara kört någon enstaka gång och känner ingen som äger dessa för närvarande. Men säljer man Ferrari så är dom ju världens bästa bilar. Däremot så tror jag inte det är mer än mina bekanta som kör med bilarna som de är byggda för. Det verkar inte så iaf när man träffar ägare av dom. Otroligt att köpa en racingbil för 1,5 miljoner och köra som en kärring med den. :fatta!

chrilla skrev:
Tycker inte alls att det är konstigt att folk skriver ut vilken bil de har. Bygger det på ett intresse så är det ju en del av deras profil (vilken ska ge info om användaren).

Hobbies är bra, och ska skyltas med.

Men då kan man fylla i rätt ruta i profilen.

"Intressen, hobbies med mera"

..om man vill asså.

Felix skrev:
Jag tycker man kan skriva ut sin taxerade inkomst också...
Rubriken hoj är ju rätt tydlig, det står inte bil...

Lika relevant som att skriva vilken bil man har på var man bor..

nja, tänk om man bor i sin pickup och spelar banjo för växelpengar hela dagarna då? :tomten

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back