Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tysken skrev:Varför skriver vissa medlemmar av detta forum ut vilken bil dom äger.
Exempel:
Joinade: Oct 2005
Bor: Glesbygden
Hoj: GS500 `73 Bil: Volvo `05
Hur förklaras detta fenomen? Informationen är ju onekligen väldigt ointressant.
M.G.F skrev:Dom vill väl visa att dom också har råd med både bil och hoj. Gärna senaste hojen och senaste bilen. Konstigt att dom inte skriver ut vilken lyxvilla dom har, hur stora bröstimplantat frugan har och hur många barn dom har som går på internatskola.
morlock skrev:jag tycker det är mer intressant att folk skriver "Yamaha R1" eller "Fireblade" när dom i själv verket bara funderar på att köpa en "Yamaha R1" eller "Fireblade"...
morlock skrev:jag tycker det är mer intressant att folk skriver "Yamaha R1" eller "Fireblade" när dom i själv verket bara funderar på att köpa en "Yamaha R1" eller "Fireblade"...

Kleiv skrev:Ska man skämmas för att man har råd att köpa något? Har man hederligt tjänat sina pengar så är det upp till en själv vad man gör med dom.
M.G.F skrev:Japp det ska man!![]()

Kleiv skrev:Tror bara att du har vaknat upp på fel sida, kan inte tänka mig att du menar allvar![]()
Qwerty skrev:On nej jag har ju glömmt.
Qwerty
Old Gixxer det hårda alternativet.
Joinade: Mar 2003
Bor: Sthlm
Hoj: 7/12:a. CB900F Boldor. Seat Inca 05. Frugan Toyota corolla 05, Cresent HT båt med 28hk yamaha samt en 7hk Archimedes från 50talet. Solifer 450 Artic husvagn. Grästrimmer av modell Sthil. Trailer tillbåten gammalt husvagns chassie.
Känns komplett nu.
Det jag menar är att man får väll skriva vad man vill, men jag har bara hojen där.
M.G.F skrev:Bhaaaaah... Nu vet jag ju förvisso vilken du menar men bara för skojs skull kan jag föreställa mig att du ligger ute på gräsmattan med en vanlig skäggtrimmer som heter Stihl och "trimmar" gräset. Kan jag inte få föreställa mig det??![]()
![]()
Qwerty skrev:Du får det![]()
Eftersom att jag varit med på SH ett tag så vet jag vilka puckon det finns där ute. Därför var jag tvingad att skriva dit grästrimmer. För hade jag bara skrivit trimmer så hade jag fått motsatt fråga...![]()

duckie skrev:Jag ska skriva ut min BH-storlek.
Victor skrev:Jag har alltid undrat över vem det är som läser sån där info och om det är nån som tror på den.
När jag skrev "Hoj: Burgman 650" fick jag en massa elaka kommentarer som ifrågasatte varför jag "fick" hänga med alla tuffa killar här inne. Det var kul.
duckie skrev:Jag ska skriva ut min BH-storlek.
HanneZ skrev:Nån skrev vilken kamera dom hade istället för hoj...

|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |