Varför bil i profil

Kleiv skrev:
misstänker att du ogillar det, har jag rätt?

Nej inte alls, jag bara undrade varför liksom.
Jag har också en bil, dock inte av din kaliber men lite rolig är den. Tycker det är kul med bilar men jag skyltar bara med den på bilrelaterade sidor.
Har ju dock ingen sporthoj längre så det borde kanske stå "ingen" i min profil...

Tysken skrev:
Jag har också en bil, dock inte av din kaliber men lite rolig är den. Tycker det är kul med bilar men jag skyltar bara med den på bilrelaterade sidor.
Har ju dock ingen sporthoj längre så det borde kanske stå "ingen" i min profil...

Precis, vad fan gör du här egentligen?! :mad:

Tysken skrev:

För att jag känner för det så JÄVLA klart, tolka det hur du vill.

Hade jag ägt en porsche så hade jag givetvis skrivit det också. Har lite med stolthet att göra.

FUBAR skrev:
Hade jag ägt en porsche så hade jag givetvis skrivit det också. Har lite med stolthet att göra.

För mig handlar det inte om stolthet utan detta är min hobby som jag älskar.

Kleiv skrev:
För mig handlar det inte om stolthet utan detta är min hobby som jag älskar.

Det tycker jag är konstigt.

Många Porsche och Ferrari-ägare anser dessa bilar vara en hobby. Hur kan det vara en hobby förutom att man hos Ferrari måste åka till verkstaden och ställa ventiler varje månad om man kör normalt.

Förstår liksom inte nöjet i att äga en bil man måste meka med varje gång man kört liksom. Dessutom pröjsa en försäkring på flera R1:or varje år.

Nu är ju iofs inte Porsche lika känsliga men Ferrari är otroligt.

M.G.F skrev:
Det tycker jag är konstigt.

Många Porsche och Ferrari-ägare anser dessa bilar vara en hobby. Hur kan det vara en hobby förutom att man hos Ferrari måste åka till verkstaden och ställa ventiler varje månad om man kör normalt.

Förstår liksom inte nöjet i att äga en bil man måste meka med varje gång man kört liksom. Dessutom pröjsa en försäkring på flera R1:or varje år.

Nu är ju iofs inte Porsche lika känsliga men Ferrari är otroligt.

Är inte imponerad av Ferrari, grät av glädje när dom inte vann i F1 i år.
Bilen kostar 1398kr i månaden på mig, hojjen kostar 3560kr påställd och 890kr avställd i månaden. Tycker du att 1398kr i månaden är mycket för en bil med lite prestanda? och det med ventilerna tror jag du har blandat ihop med Husaberg eller bara så är det elaka ryckten du hört på stan tro mig jag vet.

G-MAN skrev:
Du är en riktig MAN! :rolleyes:

Inte än på många år :tungan

Jaha, här går man ut en lördagkväll så när man kommer hem så har ni diskuterat mina bröst hela kvällen. Vafan! Förövrigt så stämmer inte BH-storleken 650/72/2, inte sist jag såg dom i alla fall men det var ju ett tag sen nu. Vill ni se bilder kan ni kolla här http://www.duckie.co.uk/

Kleiv skrev:
Är inte imponerad av Ferrari, grät av glädje när dom inte vann i F1 i år.
Bilen kostar 1398kr i månaden på mig, hojjen kostar 3560kr påställd och 890kr avställd i månaden. Tycker du att 1398kr i månaden är mycket för en bil med lite prestanda? och det med ventilerna tror jag du har blandat ihop med Husaberg eller bara så är det elaka ryckten du hört på stan tro mig jag vet.

Nu syftade jag inte på att Porschen skulle vara dyr i försäkring men du kan ju kolla upp vad en 360 Modena '05 kostar skriven på dig så hajar du nog vad jag menar med dyr försäkring. Ventilerna vet jag hur det ligger till med på Ferrari men om du har något nytt att komma med så go ahead.

Tycker inte alls att det är konstigt att folk skriver ut vilken bil de har. Bygger det på ett intresse så är det ju en del av deras profil (vilken ska ge info om användaren).

Hobbies är bra, och ska skyltas med.

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back