varför är ni inte ute och åker?

Ska dra ut på en runda lite senare i eftermiddag. Rundan avslutas förhoppningsvis med att se på lite körning på Sturup Raceway:tummenupp !

Tog dagens första tur 05:50...:arsele

Och nu sitter jag på jobbet...:gråta

jimpo skrev:
2448098 solen skiner, det är söndag och jag sitter här med min dotter och kan således inte bränna. vad är eran ursäkt? bakis? trasig hoj? eller har ni tappat gnistan?:tungan
Ja va f-n tror du! Nån lura mig att dricka för mycke bira igår. känns som jag inte kan köra förens 8 i kväll. kul - NOT.
Men som man bäddar får man ligga eller hur det nu är
/D

Har inte kommit ur morgonkoman än. Sitter och trycker ner frullen framför sporthoj, detta måste alltid göras innan man grenslar henne. En gyllene regeln, men det är klart man kanske kunde gått upp 09.00 istället för 11.30. Solen har nog aldrig skinit så mycket som nu och här sitter man och ugglar framför dumburken samtidigt som det sista av denna vackra sommar sakta drar förbi. Nej (svälj) nu är frukosten slut, dags att ut och vrida på rullen. En tanke till alla som är hojlösa, sjuka (själv sjuk men va fan), körkortslösa, orkeslösa, på jobbet, i utlandet, ramsnea, eller allmänt tråkiga.

Ha en trevlig söndag!

MVH
Bobby

Hrm, vart fan ska man åka då? :va

Superväder här! Rena sommarn :)
Hojen står i garaget och kan inte köras för tiillfället...men, det blir gocart idag ist så jag gnäller inte så mkt över det :)

Har ett fruktansvärt dåligt framdäck, va ute igår och det var ingen höjdare hojen börjar att vandra i vissa vinklar, får se om det blir en lugn tur i em är ju lite svårt att få håll i ett nytt däck idag.

Banåkandet har tagit död på intresset att köra gata. Känns lite trist att jag bara åkt ca 200 mil gata på hela året.

Dessutom måste styrlagret bytas.

helt otroligt förkyld och vill inte stanna var 400e meter för att snyta mig...

Käkar Tramadol tabletter, håller på med en rotfyllning av kindtand.. Så det är en enda lång väntan tills det är klart..

4 ggr. om dan, 100mg tramadol + 2 panodil + penicillin...smaskens...

Inatt när jag kom hem var det spår efter polarnas hojar på gårdsplan...snyft..:tummenner :hojbusa

Anderzzon skrev:
2448233 Extremt bakis å ett ragg som inte vill gå hem :D
skicka henne till mig :arsele
jag e bakis som fan men det blir säkert en runda imorn .

Skall med grabben på fotboll, men var ute på en tur med gumman därbak för första gången. :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT