varför är ni inte ute och åker?

jimpo

"THE DUKE"
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Duken såld, numer en rosa honda cb 900 f i delar.
solen skiner, det är söndag och jag sitter här med min dotter och kan således inte bränna. vad är eran ursäkt? bakis? trasig hoj? eller har ni tappat gnistan?:tungan

Last edited:
jimpo skrev:
2448098 :tungan solen skiner, det är söndag och jag sitter här med min dotter och kan således inte bränna. vad är eran ursäkt? bakis? eller har ni tappat gnistan?:tungan

På väg NU....:tungan

själv väntar man på frukost ( pitzerian öppnar 12.00 )

men sen blir det åka av

Ja du, mitt bakdäck ser ut som en babyrumpa :arsele
Väntar hem nytt i veckan, 100 spänn på att det är ösregn då :mad:

Att jag är förkyld/sars är inte hela världen, har inget med det här att göra :ätapiller

ska bara hinna öppna ögonen först, vaknade precis.... men det klart man ska ut och köra idag!!:tummenupp

Druckit för mycket alkohol igår.... Men i eftermiddag borde det vara lugnt..... då ska ja ut o fortsätta öva på lite wheelies ;)
Fick nöja mig med att tvätta hojen :)

Ni andra, UT Å ÅK!!!

MVH Erik.

jimpo skrev:
2448098 solen skiner, det är söndag och jag sitter här med min dotter och kan således inte bränna. vad är eran ursäkt? bakis? trasig hoj? eller har ni tappat gnistan?:tungan
Tillfälligt körkortlös, promenerar i stället!

Nyopererat nyckelben/bröstben. Ska försöka bygga lite på hojen istället, ev kommer en byggtråd upp idag eller imorgon.
Ni som åker idag, ut och åk på Almungevägen i Uppsala så att jag får höra när ni bombar förbi!!!!

Opererat bort halsmandlarna i torsdags. 3 dygn nu och det känns fortfarande piss. Inte helt åt helsike men utan Citadon skulle det inte vara roligt. Ligger och laddar - ska försöka äta lite kebabrulle. Ska ta två Citadon en timme i förväg och sen försöka äta minimala bitar. Ni hör ju hur jäkla kul det är! :)

Nicke skrev:
2448153 Opererat bort halsmandlarna i torsdags. 3 dygn nu och det känns fortfarande piss. Inte helt åt helsike men utan Citadon skulle det inte vara roligt. Ligger och laddar - ska försöka äta lite kebabrulle. Ska ta två Citadon en timme i förväg och sen försöka äta minimala bitar. Ni hör ju hur jäkla kul det är! :)
Been there, done that :näsblod
Ut och tokvarva i garaget :tummenupp

hmm vaknade NU!! :va
Var bra drag här hemma igår och jag blev inte av med hojbröderna förräns vid 0400-draget :yoparty
Om nån timme så kanske man börjar fundera på att åka lite.. :hojraket

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back