varför är ni inte ute och åker?

Har varit ute i nästan 5 timmat nu (inkl. stop för en kaffe och för att tanka). Kanondag både idag och igår!

Inte ute och kör

Idag har jag varit ute och kört och det var såå j-a gött. Soligt och inte så varmt. Hade kunnat vara ute hela dagen men tyvärr fanns det annat på schemat. Och ni som inte varit ute än....kör ut för det är så härligt idag.:squid

Känner mig fortfarande bakis:tomten
Får bli en slappar dag, imorn bitti sticker jag iväg och hämtar hojen:tummenupp Då ska det köras tills jobbet börjar.

Avställd hoj sen ungefär 2 veckor. :banana
Öppen balkong & väldigt många hojar som kör förbi & lindrar abstinensen :mad:
Jag vill oxå...:(

inte någon som tappat gnistan i alla fall, det finns hopp. även fast vi inte bränner varje dag alltså.

Faan vad skönt d va idag å vara ute köra, 25 mil med fika på rosenhill som avslut.

VART FAAN HÖLL ALLA HUS?? Jag förstår er som e sjuka har problem med hojjen osv. men Ni andra då? What´s your problem:confused:

på war-psychos söderåka var det ju alltid mycket folk på söndagarna.
Varför dök Ni inte upp nu? Samma vägar, samma karta, etc.

Tragiskt nog dyngförkyld + streptokoker, känns som nån djävel tryckt ner en baskettboll i halsen på mig. :mad: Annars hade dan varit perfekt

har varit ute och gasat allt som finns i kawan idag..

Men måste erkänna att efter flytten till v-ås så saknar man bulten..
Men hittat ganska sköna vägar här med...

Kom just hem efter en härlig tur :cool: . Har följt denna tråd hela dagen och kunde till slut int stå emot frestelsen, så de va bara å lägg hammaren till sidan, på me stället å ut å gasa :hojraket .
Måst säga d gör gott i själen att få gasa av sig "ibland" :yoparty .

//Micke

jimpo skrev:
2448098 solen skiner, det är söndag och jag sitter här med min dotter och kan således inte bränna. vad är eran ursäkt? bakis? trasig hoj? eller har ni tappat gnistan?:tungan

Tog en runda golf, tack vare en massa sniglar:mad: hann jag inte ut på en sväng.

Mvh
Peter

Har sålt min K6a väntar på min K7a..Ska bli jäkligt kul med en ny suska..:tummenupp

Chip chip

Plockade svamp på förmiddagen (trattkantareller) eftermiddagen har jag ägnat åt mina barn, (Damen har jobbat) kvällen (NU) skall ägnas åt min Sambo, jag skall steka till lite svamp en bit kött och göra en potatis gratäng (nu när barna sover) Kall Öl till mig och ett par kalla glas vitt till damen!!

Sen får vi se om det payoff´s :tuttar :D

Men jag var faan bra sugen på att åka ut när hon kom efter jobbe´ men ibland får man offra sig och åka annat en hoj :D

Äsch måste dra nu Tjejen lägger barnen och jag skall laga mat!

Ha en fortsatt trevlig hojåkarvecka ser ju ut åå bli schyst väder :tummenupp :tummenupp

Last edited:
Blev 60 mil idag Umeå Falun på en trött Streeta. Såg nåra hojar i Sundsvall och 2 i Söderhamn. Det va typ dom ända:va
Åk hoj än e det inte snö!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...