Men, vad tyst det blev? Fick ni slut på dåliga ursäkter för att iPhonen inte klarar flash? Framförallt fick ni kanske slut på sätt att uttrycka bristen som något fantastiskt bra?
Personligen så orkar jag inte upprepa mig fler gånger utan att någon tar det åt sig. Med andra ord är det mer eller mindre onödigt att tjafsa fram och tillbaks om inte något av det man skriver har någon betydelse.
Såklart är detta åsikter från båda sidorna och speglar sällan hela sanningen, men åter igen, det är åsikter.
Vi vill inte ha flash på iPhone som den är nu för att det är helt enkelt dålig. Detta kanske ändrar sig så småningom.
Ni drar flash som en fördel för Android, men det är en stor anledning till att vi anser att Android är sämre än iOS.
Det är ungefär som om jag hade dragis som ett plus att vi inte bara har en 2-axlig accelerometer men även ett 3-axligt gyroskop inbyggt.
Jag anser inte det för att vara en bra funktion och därför tar jag inte det som en anledning i "Android vs iPhone"-tråden.
I vilket fall som: JUST HOW BAD IS FLASH ON ANDROID?
Tror att tjafset just är en stor anledning till att folk inte ville läsa detta i iPhone-tråden. Jag får även ge GUW lite kredit då jag märkt att han resonerat lite jämnare på sistone. Misstänker att det beror på att han fick tag i en iPad (eller omdet var en iPhone) några timmar...

Last edited: