pageer
-
Trango_B skrev:Förmodligen snyggare än dom allra flesta andra lösningar som fanns vid samma tidpunkt![]()
Japp, jag säger inte att den är ful. Den är tvärtom, en ruskigt fin hoj.. i övrigt.
Vill ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trango_B skrev:Förmodligen snyggare än dom allra flesta andra lösningar som fanns vid samma tidpunkt![]()
pageer skrev:Japp, jag säger inte att den är ful. Den är tvärtom, en ruskigt fin hoj.. i övrigt.
Vill ha!
yonsson skrev:Man kan lika gärna fråga varför Volvo är dyrare än skoda.
Typ samma fråga
![]()
Felix skrev:Jag kör japan för att jag tycker det är exklusivt och för att det är en underbar känsla. Ducati känns mer som ett dussinhoj, tycker det står ett monster i varje gathörn.
Hade jag köpt med hjärnan hade jag nog köpt en ducce, tjejer gillar ju röda hojar och det är bra när man hänger vid mojjen och posar...
Färnbo skrev:Alla som jobbat/varit i kontakt med Italienska prylar vet väl att kvaliteten inte är den bästa.
RedTop skrev:För 225 000 kr får du en -02:ans 998R (jag gissar att du sett den som är ute på Blocket)
Det känns inte riktigt rätt att jämföra den, som i det närmaste är att betrakta som fabriksracer, med standard R1, Gixxer osv.
Vill du komma billigt undan köper du en vurpad 999 för €7500 i Tyskland!
/RedTop
Zee skrev:[inside-info]
Vi Ducatister ingår i Ducati-sekten där vi ägnar oss ut inbördes beundran med plenty ryggdunk, och ber till Ducati-gudarna EzzEzz, hans brorsa EzzPiEzz och the allmighty Dezmobub i mörka grottor på helgerna. Vi offrar desmoventiler och allehanda Ducatiprylar till dem för att gudarna ska ge oss tröst och tro i Ducati-bågarnas magnefism (det är ett ord!.. kanske..). Under ytan tipsar vi varandra om "de dära andra" som åker "vanliga dödliga" jappshojar o trajor och svär åt dem innanför visiret när vi möter dem i trafiken. Flerfärgade hojar är helt obegripligt för oss, det ska vara helt blodrött lack i Dezmobubz namn, halleluja! Eller var det Dezmobob?..![]()
![]()
![]()
[/inside-info]
Så nu vet ni.. Men schh..!
![]()
Felix skrev:Jag kör japan för att jag tycker det är exklusivt och för att det är en underbar känsla. Ducati känns mer som ett dussinhoj, tycker det står ett monster i varje gathörn.
/F
Nä de håller jag med om.Keihin skrev:Monster är ingen riktig Ducce.
/K
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti