Varför är Ducati så jävla dyrt?

yonsson skrev:
Ny fråga. gVarför kan ingen stänga dom här trådarna som alltid spårar ut och som alltid ligger och tar platts på förstasidan?
Därför att Swedie är i Spanien....? :hihi

yonsson skrev:
Ny fråga. gVarför kan ingen stänga dom här trådarna som alltid spårar ut och som alltid ligger och tar platts på förstasidan?

Därför att sånna här trådar är så förbaskat roliga! :hihi :lol :rofl :) :tummenupp :D

Läsaer man hela tråden från början så sitter man med ett flin på läpparna mot slutet.. :D Eller jag iallafall.. :tungan

yonsson skrev:

Därför att tråden inte spårat ur tillräckligt ännu! Och det beror på att Ducatisterna inte blivit tillräckligt upprörda och börjat med rena faschistiska personangrepp som de mussolini-wannabe´s de alla är.

Men vänta bara. Det kommer nog igång snart.

Myckä nöjä!!

Färnbo skrev:
Min ranking kvalitets mässigt:
Honda
Suzuki
Yamaha
Kawa

VaE? Påstår du att suzuki har bättre kvalite på grejerna än kawasaki? :7peta Flera som håller med om det?
Låter fel, tycker jag.

Last edited:
blub skrev:
Påstår du att suzuki har bättre kvalite på grejerna än kawasaki?

Är det inte samma kvalitet på alla japs? Det hade jag fått för mig. Eventuellt så verkar det ju som om Honda skulle vara lite mer japs än de andra, vad gäller kvalitén. Märk väl att jag INTE talar ner kvalitén på japsen.

Jag har själv en Höna.. Fast den går på 4 hjul.. och är en Rad4.. Shit.. jag måste byta bil alltså... :3freak Bättre var det tidigare när man åkte Boxer4. Roligare vinterbil finns inte. :tummenupp

PastaRacing skrev:
Och jag byter INTE bort min Ducce mot en j*ps!!!

Har för mig att du var ganska nöjd efter en runda med Bladen.
Och om ja inte mins helt fel så hörde du inte din egna motor när ja brumma förbi :7peta
Har för mig att argumentet för Ducce är motorns sång

Kör först du så väntar ja i mål :tomten

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey