varför är det så???.......

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
.......... Att varje gång jag är ute och kör så möter jag flera sporthojar. Men det är knappt aldrig någon som vill hänga med ut o köra. Varför vill inte folk åka ihop?

ni som känner dolk som åker men inte är med här.. Be dom iallafall lämna ut nummer så man ev kan ringa o fråga om dom vill åka en sväng..

Det är skittrist att det är så dåligt intresse.

mkt tråkigt ja.. ser massor med hojar övrallt.. har folk aldrig hörtalas om internet eller? =/

om man nu pröjsar försäkring på en gixxer etc så måste man ju fan va en eldsjäl tycker jag..

va ni ute å körde idag föresten?

Jag var ju ute och körde idag... Men det var kanske tur att ni inte hängde på. ;)

McB skrev:
Jag var ju ute och körde idag... Men det var kanske tur att ni inte hängde på. ;)

ja kanske... ;)

Japp.. vi körde väl en 10 mil.. typ.. rikigt bra! varken jag eller micke hade ngon skjutssadel.. tyvärr.. men du får fixa thojen tills i helgen.. då vi ska samåka till anderstorp! =)

Chille skrev:
ja kanske... ;)

Japp.. vi körde väl en 10 mil.. typ.. rikigt bra! varken jag eller micke hade ngon skjutssadel.. tyvärr.. men du får fixa thojen tills i helgen.. då vi ska samåka till anderstorp! =)

Det måste tyvärr bli bil till Anderstorp. Något sätt att transportera fulla människor mellan stugan och banan måste ju finnas, och då är bil enklast.

Men hörni...Jag har kört hoj varenda dag i 2 veckor nu.En kväll när jag skulle hem från jobbet så var det -1 grader,4,5mil i 160km/h :tungan ...men va fan gör de? ..det finns inga dåliga kläder.... :tummenupp
Jag e på nästan närsom,messa mig bara på ICQ:n eller nåt så tar vi en repa ihop!

non-stop skrev:
Men hörni...Jag har kört hoj varenda dag i 2 veckor nu.En kväll när jag skulle hem från jobbet så var det -1 grader,4,5mil i 160km/h :tungan ...men va fan gör de? ..det finns inga dåliga kläder.... :tummenupp
Jag e på nästan närsom,messa mig bara på ICQ:n eller nåt så tar vi en repa ihop!

välkommen! :hej

hur hittade du hit?.. är lite nyfiken.. för det borde ju finnas flera där ute som vi kunde "värva"

Chille skrev:
välkommen! :hej

hur hittade du hit?.. är lite nyfiken.. för det borde ju finnas flera där ute som vi kunde "värva"

Lattjade bara runt med burken på jobbet och fann det här plejset... :banana
Ja,man tycker väl att det borde finnas fler som åker hoj i den här byn eller?

Jag ska försöka sprida ut det till andra...

non-stop skrev:
Lattjade bara runt med burken på jobbet och fann det här plejset... :banana
Ja,man tycker väl att det borde finnas fler som åker hoj i den här byn eller?

Jag ska försöka sprida ut det till andra...

bra! :tummenupp

ska du med och åka på lördag då`?

Chille skrev:
bra! :tummenupp

ska du med och åka på lördag då`?
Du menar Anderstorp? Nej det tror jag inte...Ska jobba kväll i helgen,slutar kl24 :(
Men på dan e jag ledig,fram till 14:30 iaf...

ska inte till anderstorp jag heller.. så en boråskörning skulle väl va kul..

PM över ditt tel nr eller skriv up dig på listan non-stop så callar jag dig.. vrooom :D

Exakt samma dilemma här i Halmstad... Svintrökigt... Möter ju hur många som helst... Snackade med två gubbar för några veckor sedan. Dom var iofs hur trökiga som helst, men ändå... Varför ska jag alltid behöva bjuda upp :rolleyes:

Ni är hjärtligt välkomna ner till Halmstad å köra iaf!!!

:hej

pheewww.. är helt slut, det är jobbigt att åka hoj :D

en annan trist grej är ju att folk hejar fördjävla kass.. prillior, rettor å en jävla massa kul hojar har jag sett.. ingen va på.. :( tuffar fram i 110 å surar.. wtf?
eloge till harly gubben som cruisade efter mig på allegatan dock.. haha :tummenupp

hållundan skrev:
Exakt samma dilemma här i Halmstad... Svintrökigt... Möter ju hur många som helst... Snackade med två gubbar för några veckor sedan. Dom var iofs hur trökiga som helst, men ändå... Varför ska jag alltid behöva bjuda upp :rolleyes:

Ni är hjärtligt välkomna ner till Halmstad å köra iaf!!!

:hej
Jag bjuder upp till körning i Alingsås på Lördag om det e fint väder!
Bjuder även på fika hemma hos mig!
Vore gött om vi blir ett gäng... :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back