Varberg

Ska ut och åka imorgon med en polare, kanske kommer förbi då imorgon. 13:00 jet! kanske ses =) hade gött:)
 
rackarns det missade ju jag, blev det nån körning? måste vart nått vajsing med webläsaren på telefonen för jag såg inte att nån hade skrivit innan :P
får hoppas det blir fint väder till helgen och att det ställs till med lite körning! :tuttar
 
Mc-Utflykt 6/6 kl 1300!Start Statoil Varberg Nord.
Med tag fika! Utflyktens längd ca 10 mil
 
Classic Road Racing Anderstorp 14/7

Tänkte åka till Anderstorp på Classic Road Racing på Söndag den 14/7
Samling på Shell i Ullared, vi kör Kl 800.
Fika på vägen.
 
Hej på er alla lokala hojåkare!

Som ni kanske vet så kör jag Superstock 600 och då går det åt en del däck! Ibland går de bara 15 minuter innan de är färdiga för byte. Däcken jag kör på är Pirelli Supercorsa 120/70 - 17 fram och 180/60-17 bak, och de har ALLTID fullt mönsterdjup kvar i mitten; jag sliter bara på sidorna.

Jag säljer dem BILLIGT!!! Framdäck för 400 kr styck och bakdäck för mellan 200 och 800 beroende på hur misshandlade de är.

Intresant?
Skicka ett PM!

mvh
Magnus Mossberg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top