Varberg

Bilder från Falken den 28 finns nu på denna länk. Totalt 186 bilder från samtliga "klasser"
http://sdrv.ms/17lLRkI
bilder som används/laddas ner = fika för Robban Regenius nästa gång vi syns!:tummenupp

Bra bilder :tummenupp men missade du ta bilder på mig, kan du kolla om du kar några bilder på en kille med KTM 690 SMC orange, svart, vit
Tack på förhand
Fredrik

Hej Fredrik
Kanske du var med men det var oskärpa på bilden. Så det är allt som är ok bildmässigt av 1200 tagningar!
Skall hålla fokus när det blir åka nästa säsong :tummenupp

Halloj! Magnus Mozz i Varberg här. Är det någon som kör en Honda CBR 600 RR som ju har en 5,5 tumsfälg bak... Skulle vilja prova om den får plats och skulle kunna passa på min CBR600 F3. Skicka PM isf!

Är uppväxt i sagda stad, så är på sporadiska besök. Träffar gärna lite hojfolk där vid tillfälle.

Att en Kungsbackabo och en Göteborgare är de enda som svarar tolkar jag som ett JA :hihi

Men absolut säg till om ni är här nere eller vill mötas halvägs typ Lygnern eller nåt

Absolut, är ofta i vbg och bor ett stenkast från lygnern så ja e på närsom! :tummenupp

Hade varit kul om man kunde få med en inföding från de södra delarna av vgb så man kan få upp ögonen för lite nya vägar i de krokarna också!

Jag kör ju nästan varje dag som kväll. Dock till större delen med motarden. Sporthoj är mer kul på bana än på gata i mitt tycke :). Har dock inga problem att haka på körning ifall andra kör sporthoj :)

Halloj!
Jag såg ett gäng nya R1or och annat trevligt i grupp på lördagen... när jag själv körde bil:huvet
Det slog mig att det kanske fanns en grupp här som vill ut å busa på kvällar å helger :banana

Nyinflyttad till Falkenberg men hänger gärna på en sväng nån kväll eller allra helst helg. Finns det något intresse för en körning framöver?

Östkusten :)
Kvällar denna vecka blir det sent i så fall..förutom fredag.
Har inte så bra koll på vägar här i trakterna, några tips?

Beror lite på vad du är ute efter för typ av vägar. Kustvägen från Falkenberg mot Halmstad via steninge är trevlig. Inte så kurvig men vacker.
Kustvägen från Falkenberg mot Morup via Glommen är en trevlig väg med en del fina kurvor.
Vägen från Askome upp mot 153an via sjöarna har röstats fram till hallands vackraste väg vid nåt tillfälle.
Lygnernrundan är en bra runda, Fjärås-Sätila-Fjärås.
Finns mycket. Källsjövägen, vägen förbi Hyltenäskulle mfl mfl. Är sämre på bra vägar neråt Falkenberg dock

Last edited:
Alldeles ny hoj och kan nog vara på att åka en tur.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025