Varberg

Hur länge kommer ni köra? Ska spela fotboll idag nämligen. Måste va hemma typ halv fyra:-p
 
Tänkte åka ner till vbg å köra med er... orkar ni vänta på mig. Ska försöka va där senast 10-15 över 1!! Cya
 
Ja det var gött med lite lugnare tempo! Men nästa gång skippar vi grusvägen va? :D haha
 
Tjena! Har läst lite här i tråden, låter väldigt trevligt måste jag säga. Själv bor jag i Småland, men har en stuga i Ugglarp, inte långt från Varberg, som jag kommer vistas i en del i sommar tror jag. Hade gärna hängt med på nån tur om jag är där vid rätt tillfälle! :tummenupp
 
Vi är ett par gamla gubbar med gamla cyklar som tänkte åka till Tjolöholm Classic Motor på Söndag den 19/5.
Avfärd från Jet Lassabacka 10.00,om det är någon som vill följa med?
 
Vi är ett par gamla gubbar med gamla cyklar som tänkte åka till Tjolöholm Classic Motor på Söndag den 19/5.
Avfärd från Jet Lassabacka 10.00,om det är någon som vill följa med?

Okej nice det är samma här fast vi är inte gamla och har inga gamla hojar heller men vi kan hänga på vi kommer mötas i frillesås, vilken väg hade ni tänkt att ta??
 
Vi kör väl gamla E6an,så Frillesås är på vägen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top