Maria1980 skrev:Helt ok pris för ett Araivisir![]()
Jag kopte iof ett Shoei-visir. Ett iridium till Arai kostar 6 pund mer (chipspengar)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maria1980 skrev:Helt ok pris för ett Araivisir![]()
Emmi skrev:Nej, menade inte så. Jag tyckte själv att det rökfärgade i katalogen såg för ljust ut men det blev kolsvart på hjälmen. Ok, lätt rökfärgat är för ljust, det kan jag hålla med om. Konstigt att de inte kan ta hem, om man vill ha det till racing då? Hoppas du hittar nåt!![]()
Maria1980 skrev:Jag har letat & letat på olika mc-varuhus & på nätet efter ett riktigt mörkt Arai-visir. Men det enda som går att få tag på är de som är rökfärgade & det är inte mörkt nog...
Alla Ni som har mörka Arai-visir... var har Ni hittat dem???
![]()
Santo skrev:Jag kopte iof ett Shoei-visir. Ett iridium till Arai kostar 6 pund mer (chipspengar)![]()
sajk skrev:Du är ju helt fel ute, så här ska det se ut:
gjorde förresten lumpen i enköping, ni gillade inte oss så mycket va? eller var det kanske mest killarna?
hållundan skrev:Jag har silverspegel till min Arai. Är riktigt snyggt.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=76951
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=45779
Mattias skrev:Men det spelar ingen roll vad det kostar, bara det är schysst.
2meter skrev:Annars har du ju Starol racing i Enköping Eva fixar fram det du vill ha.
Ligger bredvid OK
/2
RoLLER skrev:Kan du jobba över en del i veckan? Jag behöver nåra visir.
P-E skrev:Mitt visir heter mörk rök som du ser så ser det ljust ut när det inte sitter på hjälmen, men blir iprincip svart när det sitter på hjälmen. Mörk rök finns till nästan till alla hjälmar. Ända gången man ser mitt ansikte är när man står mot solen så den lyser rakt på hjälmen. Men då ser man mest konturerna. När det är molnigt eller du har solen i ryggen är det svart. Dock måste jag åka med öppet visir på kvällarna/nätterna om det är dåligt upplyst.
Mattias skrev:Jag är fantastiskt trevlig. Vill du veta nåt om CBR600 kan du fråga mig. Jag vet en del om blommor och bin också.
Maria1980 skrev:Mörk rök, precis vad jag menar! Men nu lutar det åt ett spegelvisir i silver istället. Tack för att Du tog Dig tid att illustrera med bilderEn del på Sporthoj försöker bara dumförklara en när man ställer frågor... Om fler vore som Du så skulle det vara mycket trevligare att fråga om hjälp
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti