Var jag värst idag?

110 mil på TTR 600. Men det var iofs fredag - till söndag (och mestadels utanför asfalten), så det räknas ju inte :rolleyes:...

Det är skillnad på mil och mil, beroende på vad man åker på. 54 mil på en stånka: respekt :yoparty

Det är skillnad på mil och mil, beroende på vad man åker på. 54 mil på en stånka: respekt :yoparty

Stånkor funkar till allt :tummenupp. Sonen och jag körde en 60-milare förra helgen. Jag körde XT660. Han körde Honda XR125. Men han vet inte att det inte ska gå, för han har bara övningskört i en månad :lol...

47,5 mil, varav 5,5 på Kinnekulle, gick upp 07:00 och åkte från Linköping 21 mil enkel, bandag, 21 mil hem.
Jag var nära dig i alla fall :)

47,5 mil, varav 5,5 på Kinnekulle, gick upp 07:00 och åkte från Linköping 21 mil enkel, bandag, 21 mil hem.
Jag var nära dig i alla fall :)

35 mil, varav 5.5 på kinnekulle för min del. :)

Jaså, var det bandag! :tummenupp Dumt att jag inte visste det när jag ändå hade vägarna förbi, fast det är väl lite svårt att snubbla in om man inte vet hålen i nätet förstås ;)

Blev bara ca 60mil fre-sön.. Så går det när man kör med folk som vill stanna och snacka/fika precis hela tiden:D Trevligt det med iofs men ibland vill man bara sitta på sadeln och sluka goa mil:tummenupp

950 mil på 24 timmar. Mestadels flyg iofs.

Har fortfarande inte rullat en meter med hojen men nytt bakdäck är på väg så håll utkik i Förbannad-tråden när jag ska ge mig på att byta själv för första gången :)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back